torsdag 29 oktober 2009

Booring!

Att vara sjuk är inget kul alls! Usch, jag är verkligen helt däckad i influensaliknande symptom...Vi nämner inte här vad det kan vara tycker jag men om någon har vägarna förbi tar jag tacksamt emot lite kycklingsoppa, glass och cola light, sådant jag går igång på när jag är sjuk.... Inget bra för ekonomin att vara sjuk i dubbel bemärkelse; plötsligt har man ju så mycket tid att hitta en massa fint som man vill pigga upp sig med...Fast just nu är jag faktiskt för hängig för det med, suck vad det är synd om mig jag vill också vara ute och leka och stångas med de andra tjurarna - obs!läs Ferdinand ;-)

14 kommentarer:

Miss M sa...

Vet precis vad du menar, både tråkigt och fattigt (fast jag har ju iofs lov nu). Barnen är dessutom också sjuka och lilla Samuel har antagligen fått svininfluensan, han ligger pall med 40 graders feber =( så vi lilla Halloweenfest får slyttas fram =/ *SUCK*

Jag vill också ha kycklingsoppa & B&J till efterätt *mums*

Krya på dig vännen *kram*

Emma sa...

Usch, inget kul! Hoppas du kryar på dig snabbt! Önskar att jag kunde kommit förbi med cola, glass och en bra film!

Att ha det gott sa...

Stackars dig KRAM på dig

Nina sa...

nej men, är du sjuk.. :( usch! hoppas du piggnar på dig snabbt!

kramkram!

Erika sa...

Så trist att du har blivit dålig!

Krya på sig =)

Kramar!

Fliselin sa...

Nä, men vart tog mitt inlägg vägen?! Skrev tidigare idag men det syns inte nu. Hur som helst vill jag att du ska krya på dig. Det är inte roligt att vara sjuk, alla krafter försvinner. Hoppas att de snygga jeansen kan pigga upp i tillvaron.
Själv hade jag tur att slå klorna i den snygga koftan från H&M idag. Inviges kanske imorgon.

Att ha det gott sa...

inget gällivare häng för mig heller asos har ett par fina utan häng

Znogge sa...

Gissa varför jag blev så pigg på ett köksbord ;-) Men allt går inte vägen...

Krya på dig nu!

Marikka sa...

Om jag kunde så skulle jag komma förbi med lite cola. Visst är det märkligt att man blir så socker och läsksugen när man är sjuk?

sara sa...

Usch då, förstår att du vill stångas med de andra tjurarna. Inte kul att vara så sjuk att man inget orkar göra.

Sv: Jag VET att jag inte klarade tentan eftersom facit redan ligger ute på vår "Rätt/Fel/Vet ej-tipsradstenta". Värdelöst!

Pia Wester sa...

Krya på dig! Du får skrämma bort bacillerna.

IngelaMollly sa...

Miss M: Eller hur? Vilken otur! Du som hade gjort så fint...fast då har ni ju något roligt att se fram emot =) Aldrig fel med kycklingsoppa och B&J ;-) Kram!

Emma: Tack, vad go du är =)

Att ha det gott: Tack vännen =)

Nina: Ja, jättesjuk ;-/ Tack för omtanken =)Kram!

Erika: Inge kul alls ;-/ Tack för omtanken =)Kram!

Fliselin: Trist när det strular så där med kommentarerna..;-/ Tack för din omtanke och jeansen piggade verkligen upp; snygga och satt bra =) Vad kul att du hittade koftan, hoppas du blir lika nöjd med den som jag =)

Att ha det gott: Jaha har de, vet du hur det funkar att handla därifrån?

Znogge: Precis, det är det som kallas livet har jag hört ;-)Tack för att du är så rar =)

Marikka: Det är tanken som räknas och den känns väldigt bra =) Visst är det creepy det där; kanske kroppen som har brist på något då?...

Sara: Ja det är när man är så sjuk som man verkligen lär sig att uppskatta att vara frisk! Du kommer att greja det här, jag tror på dig =)Kram!

Free Fashion Pia: Tack =) Ja, det passar ju bra så här i Halloweentider ;-)

Mrs J sa...

Usch då, hoppas att du har kryat på dig nu! Är själv däckad sedan igår, men är fasen hellre sjuk än stångas med tjurar just nu :-/

IngelaMollly sa...

Mrs J: Ha Ha Ha =) Du har helt klart en poäng där ;-)