lördag 31 oktober 2009

Molly goes Leo



Här hemma råder värsta filmracet; passar på att beta av allt det jag velat se men som inte riktigt har hunnits med det är liksom det enda jag orkar med just nu; är jättematt men inte tillräckligt för att ha tappat smak för kläder; har fortfarande inte glömt den här som tydligen är slutsåld överallt men så hajade jag till när jag fick syn på den fina tunikan från Gina tricot till ett betydligt bättre pris... Inte alls samma jag vet men riktigt läcker enligt mig. Tror inte jag kommer att tröttna på leopardmönstrat på ett bra tag =)

9 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Den där är fin
men jag ser fram emot att se dig i den andra

sara sa...

Vad skönt att du i alla fall är så pass frisk :)
Tråkigt att inte orka något...

Sv: Tack, jag mår mycket bättre tack vare alla uppmuntrande människor runt omkring som fått mig att fokusera på annat sätt. Och se på mig själv på annat sätt :)

Miss M sa...

Har också en thing för leopradmöntrat, det är så läcket *love it*
Har också betat av lite filmer idag, mann hinner ju liksom aldrig annars...

Krya på dig sötnos! Kram

Petra sa...

Åh, den där tunikan var grymt läcker! Men...ännu ett leopardplagg i min garderob och jag dör, haha. Men dig kommer den vara grymt snygg på! Kram!

Znogge sa...

Snygg och bra pris! Om en stund ska vi se Änglar och demoner. 85 kr på Mediamarkt. Fynd skulle jag vilja säga ;-) Hoppas den är bra också!

Petra sa...

Blev så inspirerad av din vackra bloggbakgrund att jag gick in på den finska konstnärinnans hemsida och hittade en egen favorit! Så tusen tack för tipset :)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Visst är den fin? Blir nog svårt eftersom den är slutsåld tyvärr ;-/

Sara: Ja, mycket som ska till för att få bort det intresset ;-)Skönt att höra, guld värt med människor som vill ens bästa =) Kram!

Miss M: Tack =) Visst är det ballt? =) Vi behöver det just nu du och jag, visst? Kram!

Petra: Tackar tackar =) Du skulle också klä väldigt bra i den men jag förstår vad du menar, jag läser ju din blogg ;-)Kram!

Znogge: Visst? Hur var filmen, bra?

Petra: Vad glad jag blir! Din sida blev jättefin =)

Att ha det gott sa...

Menar den bloppade

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Aha, nu är jag med den får du se mig i så snart jag är frisk och på benen igen =)