söndag 18 oktober 2009

Söndag 18 oktober


Idag:
Tröja Kappahl Linne Only Jeans H&M Stövlar Vagabond Halsband Diddi design
I morse blev jag abrupt väckt av min kära man som behövde hjälp med skjuts för att äntligen få upp båten. Här snackar vi upp och hoppa direkt, ingen mjukstart här inte. Därför hann jag inte stoppa i mig frukost och var ett tag senare mycket grinig! Alla som känner mig vet att jag blir näst intill omöjlig att ha att göra med om jag inte får något i mig med sisådär 4-5 timmars mellanrum.
Ingen Acneklänning på sta'n så långt ögat nådde, kanske lika bra det men vad sjutton ska jag ha på mig?
Tips! Om någon är sugen på en Efva Attling ring finns just en sådan i min bloppis

7 kommentarer:

Miss M sa...

WOW! Vilka snygga jeans, de måste jag genast in och kolla på =) Och du, om ringen varit i strl 18 så hade du haft en köpare =)....

Ha en underbar måndag! Hoppas du Fick ett bättre uppvaknande idag =)
Kram vännen

Att ha det gott sa...

Jag är så nyfiken på byxorna från Pia
Hoppas att du får en fin dag nu trots början på dagen

Camillas dagar sa...

Jättefin outfit och jättefin ring! Jag hade gärna slagit till, men jag har köpt så himla mycket nu på slutet att jag måste köpstoppa lite... får så dåligt samvete, då min man aldrig köper något alls...
Kram och ha en fin måndag!

Znogge sa...

Som Husse då. Mat var fjärde timme för att inte bli odräglig...

Hoppas det blev en bra dag ändå!

IngelaMollly sa...

Miss M: Ja gör det de är underbart sköna =) Attans också, kan du inte krympa ringfingret lite? ;-)

Att ha det gott: Tack, hoppas jag har stillat nyfikenheten? ;-)

Camilla: Tack =)Jag har också lite dåligt samvete över alla köp och måste verkligen hålla upp ett tag.

Znogge: Tack =) Ja, det låter precis som mig ;-)

Fashionhaggan sa...

säger som Miss M, vilka snygga jeans! I LOVE THEM!

IngelaMollly sa...

Fashionhaggan: Thankyou thankyou =)