fredag 23 oktober 2009

Exciting news!

Fredag finally, yes! Stor risk att jag slocknar på soffan ikväll men innan dess ska jag väl ha hunnit mysa lite i soffan med lite gott att tugga på.
Blev så himla himla glad imorse när jag satt med mitt obligatoriska morgonkaffe och slog upp dagens DN en 5:a fick han och så fina ord att jag blir alldeles tårögd. I morse var de på tv också =)
En annan väldigt rolig nyhet en grå dag som denna är att Starbucks ¨kommer¨ till Sverige. Jaa! Jag var stamgäst där när jag bodde i USA, det finns ju så mycket gott att dricka för att inte tala om deras underbart goda chocolate chip cookies. Jag får nog se till att göra en del ärenden till Arlanda framöver...


6 kommentarer:

Miss M sa...

Vill ha Starbucks här med *surar* ;)
Så kul att din bror fick så bra kritik =) Måste gå och se filmen!

Ha en skön fredag molls =)
*KRAM*

Att ha det gott sa...

jag såg tv inslaget
Duktig bror du har
hoppas att du får en fin Fredags kväll

Camillas dagar sa...

Nämen, vad kul med din brors film. :) Jag har inte hängt med alls i vad den handlar om, men det vore ju kul att se den och extra kul nu då jag vet vem hans syster är. ;)
Kram och ha en skön fredgskväll. Det blir nog samma här... Idol, tacos och ett glas vin - sedan sover man nog sittande i soffan.
Kram och trevlig helg!

fashionhaggan sa...

vilka nyheter, kommer starbucks till sverige, så kul. ha en bra fredagskväll!

Linda sa...

Ja men det är jobbigt att storhandla. Förra tisdagen hann inte jag äta lunch och sen var jag så trött när jag handlade efter jobbet. Det kändes som jag aldrig skulle komma hem... Kul med bra kritik!! HA en skön fredagskväll! Kram

IngelaMollly sa...

Miss M: Ja de borde öppna överallt! Och ja jag är väldigt glad över det =) Tycker jag men förbered dig på att den är riktigt otäck. Kram!

Att ha det gott: Vad roligt! Vad tyckte du? Tycker du vi är något lika? ;-)

Camilla: Sådana kvällar behövs med då man tillåts att ladda batterierna... Ja jag är så glad och stolt och tycker så klart du ska se den så länge du är inställd på att den är otäck. Kram!

Fashionhaggan: Visst är det de bästa nyheterna? =)

Linda: Ja precis och jag känner så igen det där. Önskar så att jag fick ha städat och fint också men här är så flyttrörigt nu och då är det inte heller så kul att städa...;-/