onsdag 21 oktober 2009

Barnfilmstips

Bild från Filmdelta

5 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Det är så trist att mina barnbarn bor för långt borta
Som tur är har vi ett på väg i stockholm
och en av sönerna funderar på att flytta dit

Miss M sa...

Ska låna guddottern, Laban är nämligen fortfarande min idol =)
Kram vännen

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja det förstår jag, håller tummarna på att så många som möjligt hamnar i Sthlm =)

Miss M: Behöver jag säga att det är min favvo också? ;-) Du kommer att ha lika mycket behållning av filmen som guddottern =)Kram!

sara sa...

Jag funderar på att ta med vår Storskruss på filmen Upp - som är från sju år. Få lite egentid med henne. Killemannen skulle kanske kunna få gå på Labanfilmen :)

IngelaMollly sa...

Sara: Låter som en perfekt deal för båda två =)