lördag 24 oktober 2009

Gårdagens


Posted by Picasa

Igår:
Tunika+kavaj Vila Leggings m sömdetaljer Gina tricot MC-boots Din sko Halsband Friis & company Armband Pearls for girls+present
Men självklart orkade jag masa mig upp ur soffan för att bidra med en trött dagens bland flyttkartongerna. Ingen vidare höjdarbild och ser jag inte lite gravid ut också...? Finns det ingen retuschering för putande magar? ;-)
Annars har det varit lite magert med kommentarer på sistone, är jag boooring eller är ni bara upptagna med era liv? ;-)

4 kommentarer:

Fliselin sa...

Molly, jag vet att jag inte kommenterat så mycket. Du är inte boring, jag är förkyld sedan 2 veckor, samtidigt försöker jag plugga och ta hand om allt annat såsom barn och arbete etc. Jag vill sitta mycket mer vid datorn än jag får... Jag kommer igen! Kollar dig ett par ggr/dag.

Att ha det gott sa...

Jätte fin som vanligt
Du ser inte gravid ut
Då har du inte sett mig

Erika sa...

Du är så fin. Jag älskar halsbandet!

IngelaMollly sa...

Fliselin: Du är för rar och tack =) Det hänger ju inte bara på dig att kommentera men jag blir väldigt glad för dina fina ord jag vet ju hur det är med jobb och barn och hela maskineriet ;-)

Att ha det gott: Tack du är världens snällaste =)

Erika: Tack, jag med och priset älskade jag också ;-)