onsdag 14 oktober 2009

Onsdagen 14 oktober


Idag:
Topp m glittrig papegoja H&M Kofta Lindex Denimleggings m skinnkilar Pieces MC-boots Din sko Armband Disney Couture och guldhalsband present
Armbandet hade jag tänkt att min man skulle få ge mig i födelsedagspresent men jag kunde inte vänta, blir så himla glad av den söta lilla tingeling och alla fina stjärnor som får mig att tänka på att lyfta blicken...
I eftermiddag har jag varit ledig, hade tänkt göra en massa saker men somnade istället utmattad på soffan... antar att jag behövde det. Det värsta jag vet är när känslan av att sitta fast att inte ha något val infinner sig. Förnuftet säger mig att så inte är fallet och att det bara är jag själv som begränsar mig. Samtidigt är ju jag en människa som alltid har lite svårt med förändringar i början. Kanske dax för mig att sikta mot stjärnorna? Tack för att ni är så himla rara och goa. Kramar!

9 kommentarer:

Linda sa...

Armbandet var jättefint och du är verkligen värd det! Det lät fint det där med att lyfta blicken!

Att ha det gott sa...

Sååå snygg du är idag
vilket jättefint armband
Sikta högt Molly DU ÄR FANTASTISK

Znogge sa...

Armbandet var superfint! Gillar själv verklige just armband.

Somnar man på soffan så behöver man det. Själv hade jag gärna legat kvar i sängen i morse men... Plikterna!

Camillas dagar sa...

Jättefina smycken och vilket härligt ljus det var på bilden i går! :)
Hoppas att det ordnar upp sig för dig med allt, det är jobbigt då man är mitt i det - men brukar ofta bli bra då det är färdigt. Håller tummarna för dig!
Kram kram!

Miss M sa...

Vi är så lika du och jag Molly att det är skrämmande! Älskar det där armbandet, har tittat på det flera ggr, men är ju en silvertjej =)

Kram till dig!

sara sa...

Superfin du är i dag igen.
Skönt du fick sova... som sagt, det var det du behövde.

Sv: Har ännu inte fått några klartecken vad beträffar distansen. Väntar! Och väger för och emot.

Fliselin sa...

Hej Molly!
Snygg bild! Klart att du ska sikta mot stjärnorna, eller i alla fall höja blicken! Det mesta som stoppar en sitter i huvudet.
Vart var ni och åt i Stockholm? Kul att höra om det är ngt du kan rekommendera! Är förkyld sedan drygt en vecka, eller så är det grissjukan, vem vet! Nu måste det vända! Lever inte som jag lär utan jobbar på ändå, fy på mig!
Ha det bra!

Mrs J sa...

Vad skönt att det inte bara är jag som bestämmer vad jag ska få i present av andra! Styrkekram!

IngelaMollly sa...

Linda: Tack snälla, vad rar du är =)

Att ha det gott: Åh tack vännen suger åt mig och säger tack detsamma till dig=)

Znogge: Tack, behöver väl inte säga vad jag tycker om armband? ;-)

Camilla: Tack fina, jag suger åt mig av dina kloka fina ord och hoppas att de stämmer på mig?

Miss M: Mmm, we're one of a kind, vore roligt att ses någon gång...har också alltid varit en silvertjej men är som sagt mottaglig för trender ;-)

Sara: Tack, ja det har varit lite mycket på sistone..Håller tummarna för att det slår in för dig =)

Fliselin: Tack, mycket kloka ord =) Var snäll och var rädd om dig så att du inte pressar dig för mycket...Pinsamt men jag minns inte vad den hette, inte långt från Sirap, känner du till det?

Mrs J: Tack =) Visst är det skönt med likasinnade? ;-)