söndag 11 oktober 2009

Söndag 11 oktober




Idag:
Blondietopp Only Cardigan Gina tricot Denimleggings Pieces MC-boots Din sko Armband JC Guldhalsband present.
På begäran visar jag här närbilder på mina älskade mc-boots och även på dagens armband men det brukar jag väl vara ganska bra på? Jag ska försöka visa lite närbilder på detaljer då och då fast på skorna kan det fort bli lite enformigt eftersom jag endast brukar växla mellan ca 5 skopar. Jag somnade en stund på soffan när jag kom hem från jobbet, skönt! Nu väntar lax, potatis, min favvosås, ett glas vin och sedan en mumsig dessert. I morgon behöver jag lite tankeöverföringsstöd från er, behöver väl inte säga mer?...

12 kommentarer:

Znogge sa...

Du har mitt stöd! Hoppas morgondagen blir bra.

Emma sa...

Snyggt och coolt! Jag har alltid gillat Blondie, kanske mest för att jag tyckte Debbie Harry var så söt när jag var liten :-)
Tänker självklart på dig imorgon och hoppas att det kommer gå bra. Många stöttande kramar!

Omentjej sa...

Åh raring, skönt att du fick en mysig kväll! Jag tänker på dig och ger dig mitt helhjärtade stöd. Tänk på att du är stark, det här fixar du!! Kram!

Hanna sa...

Snyggt!

Sv: Tack!

Linda sa...

Jag ska tänka på dig idag! Lycka till

Miss M sa...

WOW! Detta var i särklass det snyggaste jag sett i en outfit på länge! och dina Mc Boots är jag så avundsjuk på, de är verkligen skitsnygga =)

Fliselin sa...

Snyggt och tufft! Kul att se skorna! Hoppas att det går bra idag!
Vad är det för sås till lax? Blir föratås nyfiken när du skriver "favvo-sås".

Miss M sa...

Klart du har mina tankar Molls *kramar om*

Camillas dagar sa...

Mitt stöd har du också! Hoppas att det gick bra i dag. ♥
Jag vann armbandet på Tradera! =)
Kram på dig!

sara sa...

Vilken underbar outfit du har! Och mysig kofta i inlägget ovan. Koftor kan man inte få för många av...

Tänker på dig i morgon och skickar massor av stöd.

Nina - Glamourmamman sa...

Snygg du är! Tischan var ju skitcool :-) Hoppas att du har haft en bra måndag!

IngelaMollly sa...

Znogge: Åh tack vad skönt =) Även denna dag gick och är tack och lov avklarad.

Emma: Tack =)Jag med, både hennes utseende och sångröst. Tack rara fina för det =) Kramar!

Emma: Mmm, tack =) I sådana här lägen vacklar ibland självförtroendet även fast jag borde lyssna på alla som säger att jag är stark. Kram!

Hanna: Tack och varsågod =)

Linda: Tack vad rar du är =)

Miss M: Tack, vad roligt att höra =) Dina snälla ord är som balsam för min just nu sargade och skadade själ. Tack rara för att du är du =)

Fliselin: Tack, roligt att du uppskattar =) Ska lägga upp receptet på min favvosås, inget märkvärdig men jag tycker den är så himla god.

Camilla: Tack du fina och omtänksamma! =) Yes! Grattis! =)

Sara: Tack för att du är du och för ditt fina stöd =) Så sant så, en kvinna kan aldrig ha nog med koftor ;-)

Nina-Glamourmamman: Tack, känner mig riktigt cool i den ;-) Och du med =)