onsdag 14 oktober 2009

Gårdagen

Posted by Picasa
Hade verkligen en helt suverän dag igår; det var jätteroligt att lyssna på författarna på på teatern. Alex Schulman gjorde ett fantastist intryck på mig och jag vill nu läsa hans bok så snart som det bara går. Hans berättelse var så gripande och fin att tårarna flödade på mig. V var också med och lyssnade eftersom han har läst boken och fick den också signerad efteråt. På kvällen åt vi jättemysig middag i Stockholm varifrån jag bjuder på en riktigt riktigt dålig bild. Jag hade på mig gammal blus Vero Moda Kavaj H&M Byxor m skinndetaljer Gina tricot Stövlar Vagabond och pärlhalsband från Chique. Idag har jag en riktigt dålig dag och går med känslan av att ¨eländet¨ aldrig kommer att ta slut. Hoppas att jag mår bättre snart igen...

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Du ser ju jättefin ut
Hoppas att du snart mår bra igen

sara sa...

Det hoppas jag också att du gör. Du är fin som alltid, Molly :)
Verkar som sagt superkul att få träffa författare... visst verkar hans bok bra?!

Znogge sa...

Då kan det bara bli bättre i morgon!

Kram!

Käthe sa...

Låter som en kanondag igår. Hoppas det snart känns bättre igen!

Marikka sa...

Hoppas att du mår snart bättre igen! Kram

Erika sa...

Kul med en så lyckad dag och kväll =)

Jag hoppas att du mår bra snart. Kramar!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack rara fina du =)

Sara: Tack fina snälla du =) Det är det roligaste som finns om du frågar mig och hans bok verkar väldigt bra och gripande ja.

Znogge: Kloka ord som jag ska försöka ta till mig =) Kram!

Käthe: Tack och ja det var det verkligen =)

Marikka: Tack för din fina omtanke =)

Erika: Tack fina och ja det var en härlig dag och kväll =) Kram!