torsdag 22 oktober 2009

Happy face

Smicker kan jag gå väldigt långt på. Det kan förgylla en sådan här grå och kulen höstdag och få mina mungipor att peka långt långt uppåt =) Det ihop med Peter Wahlbecks skämt som jag fortfarande skrattar hysteriskt åt när jag tänker på det.
Och i morgon är det fredag, jag ska träffa IgelkottsSara IRL som har en drop-dead-georgeous zebramönstrad klänning som färhoppningsvis kommer att göra under med mig... Bara en sådan sak. Det var bara det just nu men I'll be back =)

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Hoppas att du kan ha den
Den är suuper fin

Znogge sa...

Låter väldigt bra så här långt! Hoppas att den passar.

Miss M sa...

Se där jag, nu blev vår lilla Molly modell & stilförebild *kul*, det är du så värd =)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack gulliga =) Måste börja med alla mina läckra klänningar igen =)

Znogge: Visst och det hoppas jag med, älskar klänningar =)

Miss M: Tack, men nu ska vi inte överdriva ;-)