onsdag 21 oktober 2009

Onsdag 21 oktober


Posted by Picasa
Idag:
Topp med snören Vila Kofta Kappahl Gubbyxor+armbandet med strasstenar Lindex Stövlar Vagabond
Jag är lite småkär och irriterad på den här toppen på en och samma gång; tycker de hängande snörena är urläckra men tyvärr har de en tendens att lossna samt snurra in sig i knappar och allt annat som kommer i deras väg...snacka om bekymmer i världsklass! ;-/
Annars är jag fortsatt trött det tar hårt på en kvinna i sina bästa år att inleda veckan med partaj och sådant hysteriskt skrattande. Skrattar ni dagligen?

6 kommentarer:

Znogge sa...

Det kostar på att ligga på topp men samtidigt, ett gott skratt förlänger livet!

fashionhaggan sa...

så fin fu är , som vanligt, jag ahr en likadan kofta jag!

Camilla sa...

Ja det är bra att skratta :)
Ang toppen, visst är det där typiskt när man hittat ett plagg som man gillar och sen så är det någon detalj som inte är som den ska

Lisa sa...

Ja, jag skrattar nog några gånger dagligen. Dock menar min sambo att jag nästan uteslutande skrattar åt mina egna skämt, vilket kanske inte är någon jättesmickrande egenskap... Praktiskt dock att kunna underhålla sig själv, för att alltid vara garanterad minst ett gapskratt om dan :)

Erika sa...

Jättefint. Jag gillar koftan och toppen, men jag förstår ditt problem med trådarna =)

Sv. Jag tror att kommer man först till en olycksplats så agerar man nog av bara farten...men, kursledaren berättade att det finns människor som bara kör förbi. Det är sorgligt.

Jäss, leggingsen är underbara. Det är mina nya favoriter!

IngelaMollly sa...

Znogge: Eller hur och så sant som det är sagt =)

Fashionhaggan: Tack, visst är den läcker? =)

Camilla: Det är underbart befriande och ja frustrerande med sådana plagg.

Lisa: Låter precis som mig; skrattar alltid på ställen i filmer och föreställningar när ingen annan skrattar ;-)

Erika: Tack, jag det var nog inget vidare köp tyvärr ;-)Ja jag skulle inte bara kunna passera men ändå skulle det vara tufft...;-/