lördag 17 oktober 2009

Lördag 17 oktober


Idag:
Tröja gammal som gatan Olé Linne Only Leggings Gina tricot Halsband Chique
En fixardag som mest har gått ut på att packa för mig och att få igång motorn på båten för A eftersom den måste upp från vattnet omedelbums innan den fryser fast. Ska jag bara rekommendera ett par leggings blir det helt klart dessa som jag har på mig idag med läckra sömdetaljer och så är de riktigt skönt varma, frös inte det minsta när jag var ute på långpromenad med Ronja, inte dåligt för 249 riksdaler!
Blev ingen hyrfilm utan istället någon larvig historia om män i medelålderskris som är ute och åker på motorcyklar och fjantar sig för mycket för min smak.

6 kommentarer:

Marikka sa...

Filmer om män med medelålderskris har jag också fått nog av. Jag såg "Tjenare kungen" för tredje gången ;).

Fliselin sa...

Molly! Snyggt! Är leggingsen nya? Blev klart intresserad efter ditt uttalande. Är det fickor på dem?

Blev det någon film igår? Vi såg "Män som hatar kvinnor", klart bra med nytt friskt blod i rollerna. Behållningen framförallt var Lisbet Salander spelad av Noomi Rapace. Fina landsskapsvyer också!
Måste tyvärr plugga lite idag. Försöker att skriva på examensarbetet men det finns ju så mycket annat som lockar vid datorn...
Trevlig söndag!

Camilla sa...

Jag såg att den där filmen var på tv igår, jag har sett den redan urdålig, bytte kanal fortare än fortast!

Znogge sa...

Gammal som gatan kanske men väldigt snygg!

Camillas dagar sa...

Jag har jobbdag i dag och under tiden har maken tillsammans med grannen, tagit upp vår båt. Ljuvligt! :) Förra året hann vi inte, så då låg den kvar med en stor "isbit" inuti, eller rättare sagt ett halvt isberg. Gissa om det var tungt att få upp den ur vattnet? Tur att man lär sig av sina misstag.
Hoppas din helg har varit lika bra som min.
Leopardtunikan som Camilla bloggat om är superfin! Jag såg den hos henne i början av veckan.
KRAM!

IngelaMollly sa...

Marikka: Attans att jag missade den,mycket bättre en sådan eländig tjafsfilm som stod på här, fast jag bloggade mest och mannen somnade ;-)

Fliselin: Tack=) Nja, inte jättenya men ganska, det är inga fickor på dem men de är riktigt sköna och snygga. Tyvärr blev det ingen bra film, Män som hatar...var riktigt spännande och bra fast jag tycker det är på gränsen till för rått. Vad duktig du är som pluggar fast jag förstår att annat kan locka som kläder tex ;-)

Camilla: Suck ja, fattar inte varför inte jag gjorde samma sak? Bytte alltså ;-)

Znogge: Tackar =) Och man ska absolut inte förringa det som är gammalt ;-)

Camilla: Så skönt att höra att vi inte är ensamma om att vara sena och lite sega, det var inte många båtar som låg kvar i vår hamn om man säger så ;-) Ja den är galet snygg fast dyr och den verkar inte gå att få tag på i den här stan ;-/ Kram!