lördag 31 oktober 2009

Ett annorlunda bröllop

Bild från Discshop.se
Fortfarande sängläge som gäller här; helt klart influensa jag har åkt på ;-/
Igår såg jag en helt underbar och jobbigt sorglig film som heter Rachel getting married med Anne Hathaway i huvudrollen och Debra Winger som spelar hennes mamma, jag minns henne som hon såg ut i En officer och gentleman så det var en liten chockartad upplevelse att se hur hon åldrats...men hon är fortfarande jättevacker!
I mina ögon var den gripande, originell, smärtsam, vacker och med duktiga skådespelare. Jag rekommenderar den varmt.
Mitt betyg: MMMM/M

5 kommentarer:

Znogge sa...

Tack för tipset! Låter som en film i min smak.

Vilken otur med influensan. Jag vet inte vad vi har men skulle kunna vara en knorr-light! Hoppas du snart känner dig piggare.

Jag fick beställt halsbandet men utan kedja. Insåg att kejor fanns liksom redan hemma...

Omentjej sa...

Stackars stackars Molly! :( Jag tycker också filmen var jättebra efteråt. Medan jag såg den tyckte jag mittenpartiet var väldigt konstigt och gillade den inte alls, men efter att ha sett hela ändrade jag mig. Framför allt beroende på Anne Hathaways fenomenala insats. En film som växer efteråt helt klart.

Att ha det gott sa...

Tack för tipset
hoppas att du kryar på dig snabbt nu

Pia Wester sa...

Har just sett den, tyckte också om den! Och jag håller med, Debra Winger var jättevacker, men man hade ju inte sett henne på några år så det blev ett så stort "hopp" framåt där...

IngelaMollly sa...

Znogge: Hoppas du gillar den lika mycket som jag =) Tror du kommer att gilla halsbandet =) Riktigt elände med eländet även om det är en light-version ;-)

Emma: Tack vännen =) Jag tror det handlar mycket om vilken sinnesstämmning man är i när man ser den filmen också.

Att ha det gott: Tack =) Hoppas du gillar den lika mycket som jag om du ser den =)

Free Fashion Pia: Du och jag har verkligen samma goda smak! =)