fredag 30 oktober 2009

Drömsmycken




Bilder från M925

Det är bara att inse fakta, jag kommer aldrig att få nog av eller tröttna på smycken. Prinsesshalsbandet är jag redan lycklig ägare till och kanske är det någon slags förlängning av barndomens prinsessfixering men fint är det. Armbandet har jag suktat efter länge nu och det lär jag få fortsätta att göra om jag inte drar igång med seriöst sparande. Det coola nyinkomna halsbandet skulle jag inte heller säga nej till...Synd att jag redan har fått mina födelsedagspresenter i förväg ;-)

11 kommentarer:

Sara sa...

jag älskar m925 - skulle vilja ha en champagnering :)

Znogge sa...

Prinsesshalsbandet är bara sååå fint!

Miss M sa...

Älskar armbandet och har hafy mina ögon på det länge nu *vill ha*. Varför är man inte miljonär?! tror aldrig jag velat ha så mycket någonsin som jag vill denna höst *suck*

Mår du bättre gumman?

Kram

Att ha det gott sa...

De var fina

Znogge sa...

Vilken kedja hr du till prinsesshalsbandet? Funderar på att beställa ett och ser att man kan välja på silver eller guld?

Erika sa...

Så fina smycken!

Sv.Jag köpte en flaska vitaminer och mineraler idag. Får se om det hjälper mot tröttheten.

Hoppas att du har en mysig fredagkväll trots sjukligheten =)

Kram!

Hanna sa...

vilka snygga smycken!

sara sa...

Prinsess-smycket var verkligen jättefint. Jag har inte mycket för smycken själv, men det skulle till o med jag kunna tänka mig :)

Nu ska du ta o krya på dig, så det så - kram.

IngelaMollly sa...

Hedgehog.sara: Jag meed och tackar inte nej till champagneringen heller =)

Znogge: Jaaa =)

Miss M: Ja, visst är det grymt att fresta oss mottagliga med så mycket fint;-) Tyvärr inte här råder status quo ;-/ Kram!

Att ha det gott: Ja, visst är de fina?=)

Znogge: Smart val du gjorde, kedjor har man ju ofta en del av ;-)

Erika: Ja de har mycket fint. Hoppas i alla fall du känner dig piggare det gör tyvärr inte jag ;-/

Hanna: Ja de är underbara tycker jag =)

Sara: Tack =) Ja, prinsessmycket skulle verkligen passa dig tror jag =)

Sunflower sa...

Jag dreglar över det där korshalsbandet. Så snyggt! :)

IngelaMollly sa...

Sunflower: Mmm, visst är det urläckert? =)