lördag 3 oktober 2009

Lördag 3 oktober


Idag:
Linne m guldnitar Sisters Kavaj Joy Byxor m skinndetaljer Gina tricot Boots m nitar Lindex Nitarmband Chique och presentguldarmbandet
Eftermiddagen och kvällen har spenderats långt ute för landet (nåja med mina mått mätt) med inflyttningsfest för A:s syster och sambo som precis har flyttat dit. Har ätit så mycket gott att jag nästan rullar fram nu. En laxpaj som inte var av denna värld, måste måste komma ihåg att få recept på den och kladdkaka, äppelkaka och blåbärspaj! Att jag inte skäms! ;-) Den lätt ansträngda minen på bilden beror på ösregnet inget annat! ;-)

9 kommentarer:

sara sa...

Vad "fräsig" du är idag :) superfint.

emma sa...

Snyggt!

Att ha det gott sa...

MYCKET snyggt

Fliselin sa...

Oj, vad snyggt, syns att du ska på fest! maken har idag köpt hem kanelbullar. Ja, det är lätt att "gå på" jippon, men också något trevligt över det hela om det inte blir för stort. Har varit på jordens träningspass, kondition + styrka 1,5 timme. Puh! kanelbullen kan alltså förtäras utan ångest!
Igår blev det en tur till Aquiaria, tack Molly, det hade kanske inte blivit något utan lite inspiration! Nu har jag bokat teater till barnen nästa helg och börjar att planera ett par trevliga aktiviteter till höstlovet. Det ska inte vara för mycket men det är roligt att göra något!
Ha en skön söndag!

Marikka sa...

Wow, vilken tuffing. Snyggt.

Jag är lättpåverkad när det gäller att äta gott, däremot inte när de gäller kanelbullar för de gillar jag inte.

Omentjej sa...

Damn vad snygg du är!! Vilket busväder det var igår, det är mysigt när man inte behöver gå ut... =)

Eva Agnes sa...

Vilken ärtig, tjusig och vacker dam.
Bus-snyggt!

Kramar Eva Agnes

IngelaMollly sa...

Sara: Tack =)

Emma: Tack =)

Att ha det gott: Tack =)

Fliselin: Tack =) Det har du ju verkligen förtjänat efter ett sådant hårt pass, blir riktigt avundsjuk men har känt mig lite hängig de senaste dagarna. Vad himla kul det låter med de aktiviteterna passa på och njut jag tycker det har gått alldeles för fort. Du med =)

Marikka: Tack, me too =)

Eva Agnes: Tack för den, den värmde =) Kramar!

Emma: Tack =) Ja verkligen, snacka om snabba växlingar...

Hanna sa...

Åh, har du köpt de där byxorna. En annan såg bara fel ut i dem. Men du är jättesnygg.