söndag 25 oktober 2009

Utmanad

Jag har blivit utmanad av finaste Sara

Reglerna är följande: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn!
Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord!
Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort.
Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namnsom svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du: Molly
2. Ett ord på fyra bokstäver: Mode
3. Flicknamn: Moa
4. Pojknamn: Mio
5. Yrke: Målare
6. Färg: Mörkblå
7. Klädesplagg: Mössa
8. Mat: Mozzarella och tomatsallad
9. Sak i badrummet: Max Factor läppglans
10. Plats/Stad: München
11. En orsak att vara sen: Modereportage på TV
12. Något man skriker: Milda makter!
13. Film: Mångalen
14. Något man dricker: Mjölk
15. Band: Midnight oil
16. Djur: Mullvad
17. Gatunamn: Munkgatan
18 Bil: Mazda
19 Sång: Michelangelo men så svara då....

Nu utmanar jag alla er som tittar in här och läser detta och meddelar i kommentarerna när ni gjort och var jag kan läsa. Snälla, snälla, snälla...

10 kommentarer:

sara sa...

Åh vad roligt :) Alltid kul när nån antar ens utmaning.
Trevlig anledning att vara sen!

Nu ska jag återgå till min käre Säljö innan det är dags att åka och rida.

Znogge sa...

Du lyckades verkligen bra! Värre att få ut något vettigt av Znogge och Z!

Sunflower sa...

Jag har gjort den! Kolla in. Det var inte lätt med pojknamn, djur, och sång då. :) Men det gick efter lite tankearbete.

Camillas dagar sa...

Kikar in lite från jobbet bara. :) Den där utmaningen har jag gjort för ett tag sedan. Ska ta och se om jag kan skicka en länk till den om du vill se. ;)
Kram och ha en fin kväll! Håll tummarna för att jag inte blir sjuk, känner mig lite hängig - men det kanske bara är psykiskt. ;)
Otroligt söt tunika du hade härom dagen. Den vita. :)

Omentjej sa...

Har svarat! :)

Bina sa...

Listan har färdats, i februari stötte jag på den.

IngelaMollly sa...

Sara: Men det är klart att jag tar tag i din utmaning, alltid =)Hoppas du hade det bra.

Znogge: Tycker du lyckades väldigt bra du med =)

Sunflower: Åh vad kul, du grejade det galant =)

Camilla: Tack =) Då betyder det att jag är hopplöst efter? ;-) Det är nog bara lite flytta klockan kombinerat med hösttrötthet.

Emma: Kul =)

Bina: Hjälp vad hopplöst ute jag är ;-)

Att ha det gott sa...

Alltså Det är så svårt på C Ska klura lite

Hanna sa...

Jag har gjort utmaningen.

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, där har du något att bita i ;-)

Hanna: Spännande! Ska genast titta in =)