tisdag 20 oktober 2009

Filmtajm

Jag ser urlarvig ut, knappt jag vill visa den här bilden... Nittlinne+nitboots Lindex Byxor Modströms Sammetsjacka Inwear Fjäderhårklämma Kappahls Vintagecollection och mormors silverarmband


Posted by Picasa


Det var en magisk kväll igår! Tyvärr kan jag inte bjuda på så mycket bilder än de jag visar här vilka är tyvärr allt annat än bra! Jag hade önskat att jag hade fixat fina bilder på Jesper, hans underbart vackra fru, Peter Wahlbeck som uppträdde efteråt och var så rolig så jag fick ont i magen och tårarna bara forsade. Det hände helt enkelt för mycket, jag var för nervös osv osv. Men misströsta inte! Det blixtrade en del från en del fotografer som var på plats så jag tror säkert jag ska få fram några stycken.
Filmen då; en riktigt riktigt otäck film med en fantastisk Olle Sarri som var lysande i sin rollgestaltning. Jag mådde lika dåligt som han lyckades förmedla att han gjorde i filmen. Jag är så otroligt stolt att vara syster till min fantastiskt duktiga och underbara bror =)

9 kommentarer:

Att ha det gott sa...

HALLÅ där Du ser inte alls larvig ut
Mycket passande outfit tycker jag

Miss M sa...

Inte larvi utav COOOOOL Molls =)
Förresten så handlar mitt konfronterainlägg också om en arbetskamrat *suck*... inte lätt alls! Men nästa gång tar jag det bara inte! Vi stöttar varann =)
KRAM

Znogge sa...

Inte larvig alls! Glöm bort det!

Pia Wester sa...

Du ser ju skitcool ut! Jag vill verkligen också se filmen!

Nina - Glamourmamman sa...

Verkar som om det var en kväll med många intryck :-) Ha en mysig kväll!
Kram Nina

Ps. Tycker inte heller du ser larvig ut, tvärtom :-)

sara sa...

Du ser riktigt cool ut, både i detta inlägg och i det ovan. Verkar ha varit en supertrevlig kväll.

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Snäll du är och tack =)

Miss M: Tack snälla =)I vått och torrt vännen =) Kram!

Znogge: Ok då, tack =)

Free Fashion Pia: Tack =) Gör det men förbered dig på att den är otäck.

Nina-Glamourmamman: Tack =) Mmm en kväll som jag kommer att minnas länge...=)

Sara: Tack raring =)

Omentjej sa...

Super Molls! Och vilken duktig brorsa du har, jag har läst och sett en hel del recensioner nu. Är jättesugen på att se filmen, vilken häftig idé att låta skådespelaren vara ovetande om handlingen, är jättenyfiken på resultatet. Kram!

IngelaMollly sa...

Emma: Tack =) Jag är så stolt och glad och tycker absolut att du ska se den men förbered dig på att den är riktigt otäck.