torsdag 8 oktober 2009

Torsdag 8 oktober

Idag:
Today I'm wearing this-linne Avanna Kofta H&M Leggings m skinnrevärer Vila Boots m kilklack Din sko Blomhalsband Guldfynd Armband Diddi design Ring m vit sten Guldfynd
Nu ska jag snart iväg och se teaterföreställningen av Mig äger ingen som bygger på boken med samma namn. En av de bästa böcker jag någonsin läst, jag levde med den länge länge efter... Har ni inte hunnit läsa så rekommenderar jag den varmt. Sorglig så jag får inte glömma att packa ner pappersnäsdukarna tror jag...;-)

9 kommentarer:

Marikka sa...

Mig ägen ingen är en fantastisk bok, hoppas att du gillar föreställningen också. Trevlig kväll!

Fliselin sa...

Åh, vilken fin kofta! Stövlarna ser också fina ut! Vore roligt med lite närbilder även på skor/kläder! Jag tyckte också mycket om boken, antar att du också har läst Svinalängorna? Liknande gengre tycker jag, också bra. Så roligt med teater! Du får resencera. Kanske värt att åka och se och bo bo hotell med bästa väninnan. (Är det Västerås?). Molly, jag hoppas att allt det jobbiga reder ut sig snart!

Att ha det gott sa...

Jag har inte läst boken
kanske ska ta och göra det nu
Snygg är du som alltid

Erika sa...

Jag har inte läst den boken, får ta och göra det.

Tack för komplimangen =)

Znogge sa...

har läst den och håller med! Hoppas föreställningen blir lika bra.

Camillas dagar sa...

Mmm, den boken var underbar. Hoppas att teatern är lika bra. Det är nog bra att ta med sig ett lakan och gråta i tror jag, jag höll på att gråta ihjäl mig av boken. En annan sån sorglig sak är Ray Kluuns "En annan kärlek". Har du läst den?
KRAM och trevlig helg!

IngelaMollly sa...

Marikka: Ja visst är den? Och föreställningen gör en inte besviken heller =)

Fliselin: Tack =) Det ska jag absolut tänka på mera att försöka köra närbilder, är det främst skorna du är intresserad av eller tänker du på allt jag visar? Nej jag har inte hunnit läsa Svinalängorna men vill gärna göra det. Tycker absolut du ska ta med dig väninnan och se föreställningen den var underbar =) Tack det är och har varit riktigt kämpigt.

Att ha det gott: Tack =) Jag tror du kan gilla boken.

Erika: Varsågod =) Jag tycker absolut du ska läsa den.

Znogge: Mmm den var också jättebra =)

Camilla: Ja riktigt bra var boken och föreställningen höll också måttet och var riktigt sorglig. Det är en bok som jag har i min vill läsa hög ;-)

Omentjej sa...

Älskar boken, ska gå & se föreställningen också! Kul att höra att den också bra!

IngelaMollly sa...

Emma: Ja visst är den underbar? Du måste bara se föreställningen, lova! =)