måndag 26 oktober 2009

Måndag 26 oktober


Jag har på mig Catwomanlinne Avanna Kofta H&M Byxor m skinndetaljer Gina tricot Stövlar m kilklack Vagabond Prinsesshalsband M925 Armband Ms Bijoux Ring m svart sten Guldfynd
Åh vad jag längtar efter min A, inte Mr H Carina han tror jag bestämt tillhör Malin ;-)
Dagen har annars ägnats åt att flänga runt i leksaksbutiker för att hitta rekvisita till min saga som har premiär nästa vecka, tror minsann jag har lite premiärnerver... Och tänk att det ska vara så svårt att få tag på en vildsvinsgalt...

11 kommentarer:

Znogge sa...

Vildsvinsgalt! En sådan har jag inte sett sedan jag blev jagad av en i Skånes djurpark. Tack och lov sägar jag bara... Men lycka till med letandet!

Fliselin sa...

Molly! Den där koftan är så snygg! Är den ny? Jag vet att du haft den ett tag men kan det finnas ngn chans att hitta den?
Vill höra mer om sagan, har du skrivit? Så kul med gestaltning med figurer. Fann det någon galt?
Har nu ett ljuvligt höstlov som idag tillbringades med barnen i stan. Vi åkte sightseeingbåt med guidning av Markoolio i hörlurarna. Tur det, annars hade killarna nog inte tyckt att det var lika roligt. Färden gick runt ett obeskrivligt vackert Djurgården i fantastiska höstfärger. Efteråt vill de gå till Gamla Stan, gott fika hos Stadsmissionen och sedan kikade vi diverse skrotbodar. En sådan underbar dag jag länge drömt om.
Lycka till med sagan!

Miss M sa...

Ja minsann, MR H ÄR MIN, bara så det inte sker några misstag här ;) Tur att du rättar till här Molly =)
Söt du var idag =)
Har förretsen samma kofta, ja eller en likadan, fast i den svart/grå kombon!
KRAM

P.s låter spännande med en livesaga =)

Nina sa...

fint! koftan ser jättemysig ut!

ha en bra kväll! kram!

Pia Wester sa...

Tack, söta rara du! Inte kan den där finfina koftan komma från H&M heller?? Varför hittar alla utom jag en massa fint där?

Att ha det gott sa...

OJ Förlåt så tokigt det blev
Fin var du iallafall KRAM

IngelaMollly sa...

Znooge: Ha Ha Ha =)))) Förlåt men du bjöd helt klart på dagens skratt ;-) Och tack, mission completed =)

Fliselin: Tack, den är inte så dum va? =) Det var inte så jättelängesedan jag köpte den men jag vet faktiskt inte om den är kvar eller ej, kolla. Det lät som om ni haft en helt underbar dag, jag hade gärna varit med =)

Miss M: Rätt ska vara rätt =) Den är också ursnygg, stod faktiskt och velade en bra stund men bestämde mig för att jag behövde färg för att pigga upp mig lite. Kram!

Nina: Tack och du med =)

Free Fashion Pia: För det är du värd =) Jo det är sant, tror du är för upptagen med din träning och dina träningskläder ;-)

Att ha det gott: Ja tänk vad det kan toka till sig ibland ;-) Tack =) Kram!

Marikka sa...

Jättefina byxor!
Lycka till med galtjakten.

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack, mission completed =)

elisabet sa...

Åh vad snyggt, älskar byxorna. Tack snälla för omtanken om farfar!

IngelaMollly sa...

Elisabet: Tack själv =) Kram!