lördag 3 oktober 2009

Nice stuff


Trevlig lördag på er alla. Jag är lite småseg från gårkvällen, vi hade så kul och åt jättegod mat och efterrätt.
Nu sitter jag här glad och nöjd över min fina sminkskörd som jag fick av A igår. Tror minsann att han hade lite dåligt samvete över att vara borta så länge för han var väldigt givmild, håller ni inte med? Tydligen hade expediten i Dubai behandlat honom som värsta vip-kunden och gav honom också ett fint glittrigt läppglans från Clarins, vem tror ni kommer att använda det? ;-)

11 kommentarer:

Camillas dagar sa...

Åh, vilket lyxpaket! Det var verkligen snällt av din man. :)
Hoppas att ni får en fortsatt fin helg.
Kramar!

Znogge sa...

Vilken härligt lyxig present! Tror jag skickar Husse på en tjänsteresa ;-)

Ha en fin lördag!

sara sa...

Åh vilka underbara grejer :) Jag skickar med Mr C nästa gång din A åker ;)

Tack Molly för att du rådde mig att börja med studierna och sedan pyssla. Nu är jag nästan klar med en av uppgifterna samt känner mig lite lugnare i en andra. Och pysslat har jag också hunnit med :)

Ha en fortsatt trevlig lördag.

Miss M sa...

WOW! Vilket lyxpaket Molls =) Kan ju faktiskt vara så att han saknat dig också =)
Kramar

Eva Agnes sa...

Men Göta-Petter som Teskedsgumman sa. Nu kan du ju öppna Parfymeri.
Sådant skulle jag ha i flera år.
Kramar Eva Agnes

tinazpicaboo sa...

avis nej absolut inte =P...

Nina - Glamourmamman sa...

wow, inte dåligt att få sådana presenter :-) Hoppas att ni får en mysig lördagkväll ihop!
Kramar Nina

nina sa...

oj, ett sådant där kit skulle jag behöva nu ;) härligt..

ha en fortsatt bra helg! kram

Erika sa...

Kul med en så bra present =)

Sv. Det måste vara jobbigt ibland med att ha så känslig hud. Min är rätt tålig, har aldrig fått problem av någon produkt som jag använt.

HannahSthlm sa...

Åhhh...vad mycket underbart!

Kram.

IngelaMollly sa...

Camilla: Visst? Han är superdupersnäll =) Ni med. Kramar!

Znogge: Ja är det inte och gör det =) Tack detsamma!

Sara: Visst är de fina? Gör det!
Vad skönt att det gick bra, jag uppskattade själv sådan peppning när jag läste då jag hade en tendens att skjuta upp...;-)

Miss M: Visst är de fina och kanske att du har rätt där...;-) Hugs and kisses!

Eva Agnes: Ja sannerligen, fast flera år är inte så bra, smink är färskvara...

tinazpicaboo: Nästa gång är det din tur =)

Nina-Glamourmamman: Nej det hade jag inte räknat med att få så mycket fint. Ni med =)

Nina: Nä jag känner mig verkligen bortskämd just nu =) Tack detsamma!

Erika: Blev jätteglad =) Det är hur jobbigt som helst.

Hanna Sthlm: Mmm I'm a lucky girl =)Kram!