fredag 9 oktober 2009

Dragkedjor och tyska

Bild från Kyss Johanna

Pjäsen var så bra igår så det går knappt att beskriva med ord! Den gick rakt in i hjärtat; så gripande, sorglig och utlämnande... Se den! Om ni inte bor i Västerås har vi fina hotell även här. Kanske Hackspetten? Annars får ni väl fresta mig med ett litet armband? Eller den otroligt läckra dragkedjebroschen ovan? ;-)

Det slog mig dessutom att jag totalt glömde att skriva om årets Nobelpristagare i litteratur. Någon som läst något av henne?


4 kommentarer:

Znogge sa...

Så kul att föreställningen blev så lyckad! Då kan man vara nöjd med kvällen.

På din fråga är svaret nej! Men jag har beställt bok på biblan så jag lär väl få den om en tio veckor!

Miss M sa...

WOW vilken läcker brosch =)

Har inte läst henne, men självklart kommer jag att göra det nu, nu har det ju blivit en allmänbildningsfråga =)

KRAM

sara sa...

En sån supercool brosch :)

Ha en trevlig mysfredag.

IngelaMollly sa...

Znogge: Ja jag var så nöjd och belåten, ett perfekt avslut på veckan =) Hoppas du får den lite tidigare än så ;-)

Miss M: Är den inte helt bedårande? Ja tror du kan uppskatta den =)

Sara: Visst är den häftig? Tack detsamma =)