fredag 23 oktober 2009

Urblåst ballong


Suck! Nu är jag väldigt väldigt trött! Jag gick ut hårt i början av veckan och nu är jag totalt utmattad. Under eftermiddagen har jag ¨hängt¨ på Maxi med i stort sett alla andra som vill ha lite gott till helgen. Mardrömmen för mig är frukt- och grönsaksdisken där alla ska plocka, knyta och väga samtidigt och vart jag än går eller ställer mig knuffas jag hit och dit som om jag inte fanns, mycket upprörande!
Vet inte om jag ens orkar bjuda på en dagens idag, Sara kan inte du vara snäll och redogöra för vad jag hade på mig idag? Var det ok? ;-) Vi träffades idag på bibblan och det var som om vi känt varandra länge länge på ett positivt sätt =)
Nej, man kanske ska sluta ögonen ett tag innan Idol? Allvarligt talat, det är väl ingen som bryr sig om jag lägger ut dagens eller ej...?

9 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Joo Jag har ju kikat in 511 ggr idag
ungefär för att se hur snygg du är

Erika sa...

Det är jättekul när du lägger ut dagens! Sluta aldrig med det =)

Kul att träffa på en annan bloggare och att det stämde med personkemin också. Toppen!

Ha en mysig kväll. Kramar!

Sara sa...

eh... du hade nåt grått? Grönt? Ett jättefint halsband. Ja - det var ju jättebra noterat...

oahahahah - nä, jag såg inte, jag var så upptagen med att prata ;)

Znogge sa...

Klart vi bryr oss! Men har dagen varit för tung så kan vi acceptera att du avstår en dag eller så ;-)

Fliselin sa...

Jo, vi bryr oss!Det blir lite tomt... Men förstår dig också. Låter som att du haft en tuff vecka! Vila upp dig och njut av ledigheten!

Mrs J sa...

Urblåst var ordet, sa Bill till Bull. Har kämpat för att få till stånd ett möte för att diskutera saker som stör mig. Det utlovade mötet sköts upp. Jag som var jäkligt peppad och väl förberedd. Vagt, men tja...

Såg Idol för första gången. Två väninnor har, oberoende av varandra, berättat för mig att grabben med långt hår (Nicklas?) är så sjuk likt min äldste son. Svar ja, det var han. Nu behöver jag inte se fler avsnitt av Idol.

sara sa...

Det gick inte alls att kommentera här i går - så störande.

Klart du har rätt att vara trött och få vila. Men samtidigt saknar jag din dagens outfit-bild. Den får återkomma när du orkar.

En dum fråga; är det Jesper som är din bror? Vad spännande Apan verkar! Såg om den på nyheterna - var det i förrgår?

Ha en trevlig och avkopplande lördag :)

Miss M sa...

Hmm, en dag, MAX, kan jag acceptera! Men NO MORE Molly ;)

Kram

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Men du är väl för go...tack =)

Erika: Kul att höra att det uppskattas! =) Ja det känns som man redan känner varandra jätteväl =)

Hedgehog-Sara: Ha ha ha inte konstigt att vi gillar varandra, jag brukar också vara upptagen med att prata =)

Znogge: Tack för ditt stöd =)

Fliselin: Tack, kul att höra att det uppskattas och för din support =)

Mrs J: Precis! Så irriterande! Kan inte vara så att det var för jobbigt att ta i och därför det sköts upp?
Och han som är så söt du kan vara stolt =)

Sara: Tack och det finns inga dumma frågor aldrig enligt mig. That´s my bro =)Skönt att det uppskattas när jag visar upp mig ;-)

Miss M: Ok, ditt ord är min lag ;-)