måndag 12 oktober 2009

Måndag 12 oktober


Posted by Picasa
Idag:
Tshirt H&M Kavaj Joy Chinos Vila Skärp Saddler Stövlar m kilklack Vagabond Halsband Thomas Sabo
Jag ville ha neutral klädsel idag med lite powerkänsla som samtidigt inger professinalitet och detta blev resultatet! Tack och lov för att denna dag är avklarad; nu har jag en massa trevligheter framför mig den kommande veckan, härligt! =) Dagens tips är att Guldfynd har fått in ett jättefint armband som är snarlikt Littmarks, runt strax över 200 kr tror jag att det kostar.

8 kommentarer:

Znogge sa...

Snyggt! En inomhusbild dessutom... Hoppas dagen blev bra.

Camilla sa...

Så skönt att måndagen är avklarad! Inte för att tisdagar är världens roligaste dag men lite närmare helgen är vi ju :)

Att ha det gott sa...

Snyggt
Härligt med lite roligheter

Camillas dagar sa...

Jättefin outfit i dag! Och nu blev jag ju nyfiken på armbandet. Vilket av Littmarcks? Det tennslöjdsarmbandet??? Tur att jag inte beställde ett för 700:- därifrån då...
Ha en fin tisdag vännen. Ska försöka shopp-stoppa lite nu och döva mitt dåliga samvete. ;)
KRAM!

Eva Agnes sa...

YESS!! Den sitter fint.
Kram Eva Agnes

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Tack och lov för det! =) Kramar!

Marikka sa...

Snyggt som vanligt.

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack rara du =)