tisdag 27 oktober 2009

Tisdag 27 oktober

Idag:
Collegeklänning+leopardmönstrade strumpbyxor JC Kofta+brett nitarmband Lindex Stövlar Vagabond Halsband m stjärna Thomas Sabo
Men hjälp vad trött jag är idag; V har åkt på en dunderförkylning (förhoppningsvis inte sjukan med anknytning till gris) och har hostat konstant hela natten. Naturligtvis vill han bli servad av sin mamma med allehanda saker så nu är det helt klart för tidigt eller för sent att gå och lägga sig...Åh vad tungt allt känns, tom matlagning...

12 kommentarer:

Fliselin sa...

Snyggt! Du är också snygg i håret! Jag hoppas att ni inte fått den förkylning jag har haft. Nu inne på 3:e veckan, betydligt bättre men fortfarande kvar en del hosta, ffa på natten. Kanske det var grissjukan, vem vet?

Krya på er!

Att ha det gott sa...

Hoppas att ni kryar på er snabbt
Om jag hade bott närmare hade jag kommit med en värmande gryta eller soppa
Fin är du som vanligt

Camillas dagar sa...

Jättefin outfit igen! Dina outfitbilder är verkligen en inspirationskälla. :)
Och fy, hoppas ni klarar er från svinis. Jag går och känner efter varje timme här, men än så länge är jag på benen.
KRAM!

Znogge sa...

Hoppas ni kryar på er snabbt. Jag har också åkt på en förkylning. Förmodligen smittad av sonen...

Snyggt med fyrbent sällskap också ;-)

Marikka sa...

Hoppas att du kryar på dig snabbt.

Sandra sa...

Finfin outfit & supersöt vovve :)

tinazpicaboo sa...

hoppas ni mår bättre nu...
hunden e så fin!

Miss M sa...

Krya på er nu (från en dunderförkyld till en annan;)

Vad fina både du och Roja är =)

IngelaMollly sa...

Fliselin: Tack, vad rar du är =) Är inte riktigt nöjd med allt grått hår som poppar upp måste börja undersöka det där...

Att ha det gott: Tack det hade varit underbart =)

Camilla: Tack, vad glad jag blir! =)Jag med och känner mig sämre och sämre för varje timme ;-/

Znogge: Tack=) Samma elände här; smittad av sonen ;-/

Marikka: Tack, just nu känner jag mig hängig ;-/

Sandra: Tack =)

tinazpicaboo: Tack =) Tyvärr känns det som om det går åt fel håll ;-/

Miss M: Tack =) Känns tyvärr inget bra alls, hängig! ;-/

Erika sa...

Fint!
Kul att vovven är med på bild också =)

Hoppas att det inte är knorrsjukan som ni fått. Men av de jag känner som har fått den så är det som en vanlig influensa.

IngelaMollly sa...

Erika: Tack =) Visst är hon fin? Låter hoppfullt det där för nu känner jag mig inget bra alls, attans!

IngelaMollly sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.