torsdag 15 oktober 2009

Godbitar



10 kommentarer:

Lisa sa...

Jättefint! Är på jakt efter en stickad klänning, kanske borde kolla in den längst ner.

Att ha det gott sa...

Mycket snyggt

znogge sa...

Kjolar är liksom min passion... Medan stickat, njae... Hur snyggt som helst på andra men jkag trivs inte i det! Men visst har Lindex mycket!

Mrs J sa...

Koftan var najs! Älskar koftor. Jag var förbi Lindex för att kolla in festkläder som de skyltade, men blev bara besviken.

fashionhaggan sa...

ursnygga grejor alltihop

IngelaMollly sa...

Lisa: Visst? Tycker jag du ska göra den är jättefin IRL också =)

Att ha det gott: ja, alldeles för mycket fint finns det...

Znogge: Samma här men är samtidigt en periodare med detta plagg, när jag väl börjar kan jag inte sluta...;-) Jag är inte heller 100 på stickade plagg, speciellt inte ull.

Mrs J: Visst är den fräck? Blev också grymt besviken på dem ;-/

Fashionhaggan: Ja, hit med dem! ;-)

Miss M sa...

Är en koftoman av stora mått, och den där koftan tänker jag inhandla i helgen =)
tack för tipset!

Camillas dagar sa...

Snygga grejor! =) Jag såg att även Emma Wiklund hade en egen kollektion hos Lindex, med någon snygg top. Jag ska försöka shopp-stoppa lite nu, har verkligen storhandlat sista tiden.
Armbandet (Marc Jacobs) kom i går och det var riktigt fint. :)
Ha en fin fredag och en trevlig helg. Du är ledig i helgen va? Själv är jag faktiskt ledig i dag och jobbar ett lätt 6-timmarpass på söndag kväll, så det känns verkligen skönt. :) Sedan ledig måndag igen.
Kram kram!

Lisa sa...

Den är alltså fin på riktigt också, den stickade klänningen? Har inte hunnit ta mig till stan för att se om den finns inne på lindex i min stad, men eftersom du tycker den ser fin ut och webshopen erbjuder 20% rabatt på valfri vara funderar jag på att slå till :)

IngelaMollly sa...

Miss M: Jag med, tror att den koftan kommer att passa dig perfekt =)

Camilla: Ja, denna helgen är jag ledig! Underbart! Men jag måste verkligen sätta igång med packningen... Har gluttat lite på den kollektionen och det är verkligen mycket snyggt och tygerna känns exklusiva. Kram!

Lisa: Ja den såg mycket snygg ut, jag kände aldrig på den så jag kan inte svara på hur kvaliteten är men jag tycker absolut du ska ta den tror att du kommer att bli nöjd =)