fredag 16 oktober 2009

Fredag 16 oktober


Idag:
Today I'm wearing this linne Avanna Kofta Kappahl Byxor+boots+armband Lindex
Men fy vilka röda ögon jag bjöd på ikväll men jag är så trött så jag får bjuda på det. Mycket Lindex blev det idag vilket är helt ok eftersom jag gillar deras utbud mycket nuförtiden. Har haft en underbar och energigivande kväll med en del gnäll också. Usch! Jag får nog passa mig lite nu så att inte min omgivning tröttnar på mig vilket vore förskräckligt! Har ni haft det bra?

10 kommentarer:

Marikka sa...

Snygging!

Isabelle sa...

Supersött armband :)

ISABELLE sa...

Supersött armband! :D

tinazpicaboo sa...

å ja har en lika dann kofta som du=) armband me tror ja iaf=)...hehe tror vi har lite samma smak!!!
sv. jo tack idol va bra Camilla fick lov att dra denna gång...

kram

Att ha det gott sa...

Snygging

Znogge sa...

Inte tröttnar de på dig! Lite får och måste man gnälla.
Ha en bra lördag!

Nina - Glamourmamman sa...

Skitsnyggt! jag tycker också att Lindex har ryckt upp sig rejält, handlade aldrig där förr.

Ha en mysig kväll! Kram Nina

IngelaMollly sa...

Marikka: Tack, vad snäll du är =)

Isabelle: Tack =)

tinazpicaboo: Det tror jag med, riktigt bra smak om du frågar mig =) Var det ngn som stack ut i Idol?

Att ha det gott: Tack raring =)

Znogge: Tack för att du är så klok, smart och förståndig =)

Nina - Glamourmamman: Tack =) Ja, undrar just hur bidragande Emma Wiklund har varit? ;-)

Pia Wester sa...

Vad snygg du var! Pingla!

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: Men tack goding =)