måndag 31 augusti 2009

Måndag 31 augusti

Idag:
Topp H&M Chinos Vila Converse Silverhalsband med hjärta tillverkat av arbetskamrat+ pärlhänge Diddi design
Ja, jag får vara nöjd med att någon överhuvud taget tar kort på mig så då får man leva med lite halva stolar och annat smått och gott ;-)
Jag har kört lite ledig och bekväm leisurestil och chinosen kommer helt klart bli en av höstens favoriter; de är grymt sköna! Annars har jag mest laddat och fixat idag för att i morgon återgå till verkligheten igen. Wish me luck!

4 kommentarer:

Linda sa...

Stor lycka till kram från mig!!

Att ha det gott sa...

Jag är väl den enda som ännu inte äger ett par chinos
LYCKA TILL idag
Kom ihåg att Idag är första dagen på resten av ditt liv Det kommer att bli bra

Eva Agnes sa...

Åh vad randigt och svart är snyggt.
Kram mammi

IngelaMollly sa...

Linda: Tack snälla rara du =)

Att ha det gott:Åh tack, vilka underbart fina och väl valda ord =)
Tror inte du är den enda...;-)

Eva Agnes: Ja, fast det är marinblått ;-) Kram!