måndag 20 april 2009

Armband

Måndag igen! Helt otroligt vad veckorna springer iväg. Innan vi vet ordet av är det sommar! Idag har jag rejäl träningsvärk och så var det aaaningen motigt att ta tag i det där lilla telefoniproblemet..... mina farhågor besannades; i stort sett är hela mitt kontaktliv både privat och i arbetet b-o-r-t-a, suck! Ny telefon blir det i alla fall och jag fick inget skäll, frågan är om det muttras bakom min rygg istället? ...
Spanar mycket hellre in min favoritaccessoar just nu: armband! De färgglada från Littmarck har jag spanat in länge nu men det har dessutom kommit in en ny variant i fyra fina färger. Finns på Accessora



Bilder från Accessora


6 kommentarer:

Miss M sa...

Åh jag älskar de översta =) Har varit inne på accessora flera gånger *vill ha*. de är underbara =)

anna sa...

jag är också väldans förtjust i de översta, mycket fina!

Sara sa...

Blev så glad när jag hittade din blogg igår. Du skriver så bra.

Annika sa...

Vad kul att ni gillar armbanden :)

Pia Wester sa...

Men vad snyggt, måste kolla!

IngelaMollly sa...

Miss M: Visst är de underbara, oj vad det rycker i klickfingret ;-)

Anna: Ja visst är de jättefina?

Sara: Tack =) Det finns inte ord för att beskriva hur glad du gör mig! =)

Annika: Jaaaa! Väldigt mycket! =)

Free Fashion Pia: Ja, gör det. De är bara sååå snygga!