söndag 26 april 2009

Dagens

Dagens outfit:
Blus JC
Chinos Gina tricot
Skinnjacka Joy
Tygskor H&M
Prinsesshalsband M925
Silverarmband Hallbergs
Jag börjar helt klart bli gammal! Jag hade totalt glömt bort att jag skulle träffa tjejerna i bokcirkeln idag! Efter ett tag ringde L och frågade vart jag hade blivit av! Då stod jag i träningskläder och var på väg till träningen. Det var bara att svida om och ge sig av på stört. Vi hade i alla fall en supertrevlig eftermiddag med scones,morotskaka mycket prat och skratt, härligt! Hoppas ni också haft en skön söndag.

3 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Vilken jättesnygg jacka
lusen är också söt

Anonym sa...

Tack, har haft en lyckad söndag med bl.a. loppisbesök och secondhand-fyndade jeans. Är ständigt på jakt efter Det Perfekta Jeansparet och nu hittade jag en modell som HM sålde för säkert snart 10 år sedan och som varit min all-time-favorite. Dessvärre har inte den modellen funnits på många år i HM:s sortiment, vilket gjorde att jag var överlycklig över att igår hitta ett par oanvända i min storlek på second hand. Yngre dottern äntligen feberfri dessutom och sol och vår ute, kan det bli bättre?

Finska pinnen A

IngelaMollly sa...

att ha det gott: tack=) vad himla gullig du är =)

agneta: vilket flyt du har! jag är också ständigt på jakt efter den perfekta jeansmodellen, ytterligare en likhet vi har ;-) Skönt att dottern mår bättre.