måndag 20 april 2009

Fjärilar



10 kommentarer:

Miss M sa...

Jag borde väl inte bli förvånad, för du och jag är verkligen "one of a kind" =) Jag älskar också fjärilar nämligen :)

Underbar klänning *vill ha*

Att ha det gott sa...

Jag med ÄLSKAR fjärilar
Odd molly har också en fin fast dyyr klänning med fjärilar bland nyheterna
så du tycker att jag ska använda stövletterna??

Frilly Things/ Nergårds-Emma sa...

Mmm, jag har sett citronfjärilar i vår trädgård i år. Älskar också fjärilar!
Jag har kikat på Mandel-klänningen, fast inne på B-young. Hade gärna velat ha den :-)
Mina stövletter köpte jag för fem år sedan. Använde dom mycket då men har sedan glömt bort dom. Blev så glad när jag hittade dom i garderoben!

anna sa...

den där klänningen från bubbelroom är jag spekulant på, hur fin som helst!

syren sa...

Fjärilar är vackra! Snygga är de båda klänningarna också.

Mie sa...

Jaa fjärilar o vår hör ihop! Jag har en fjärilsticha som jag bara älskar:)

Erika sa...

Jag älskar också fjärilar!

Sv. Vad bra att böckerna är läsvärda, var det kanske du som lämnade in dem på second hand? hehe!

IngelaMollly sa...

Miss M: Nä vid det här laget borde du och jag inte bli förvånade över våra likheter ;-) Vill ha är bara förnamnet ja! ;-)

Att ha det gott: Ja de är små ljuvliga varelser. Den första klänningen på bilden är från Odd Molly och kostar över 3000, alldeles för dyrt. Jag tycker absolut att du ska använda stövletterna, hur fina som helst enligt mig!

Nergårds-Emma: Åh lyllos dig! Jag har inte sett någon ännu men det kanske är för att jag bor längre upp i Sverige? Jag är också så himla sugen på den fjärilsklänningen...
Stövletterna är klockrena! =)

anna: Ja, jag önskar jag kunde köpa den men den är tyvärr på tok för dyr för mig ;-(

Syren: Visst är de vackra? Och ja jag är också väldigt förtjust i båda klänningarna, fast den nedersta har ett mer humant pris ;-)

Mie letar guldkanter: Visst är det så? Håll hårt i den tröjan ;-) jag har ett fjärilshalsband som jag är väldigt förtjust i.

Erika: Det verkar som om vi kan starta en fjärilsklubb ;-) Ja jag tog en sväng uppåt landet med en trave böcker allt för att glädja en bloggvän;-)

Omentjej sa...

Åhå vilka klänningar!! Den sista var ju ett fynd!! Nu kliar det!!

IngelaMollly sa...

Emma: Eller hur? Det har kliat länge här på den ska du veta;-)