söndag 19 april 2009

Picknick i solen

mattes favorithund Ronja och favoritvårblommorna scilla, blåsippa och vitsippa
Molly utanför en silversmed; say no more! ;-)


Mmmmmmmmmm

Jag, Monsieur A och Ronja har njutit av en underbar dag i solen på Vallby friluftsmuseum. Ronja var helt tokig i alla djur speciellt hönorna som kom emot henne och matte var mest intresserad av den gigantiskt stora blåbärsbullen ;-) Har alltid haft en sweet tooth. ;-
Trench H&M
Sjal Vagabond
Converse
Solglasögon med styrka Esprit

12 kommentarer:

syren sa...

Vad härligt det ser ut! Mysig blogg.

Miss M sa...

Vilka underbara vårbilder, och vilken urgod bulle *mums*. Va snygg du är i trench förresten =)

IngelaMollly sa...

Syren: Tack snälla =) Det var jättehärligt.

Miss M: Men va snäll du är, tack=) Bullen var jättesmaskig, nu måste jag snart skärpa mig, det här börjar bli farligt ;-)

anna sa...

Vilken söt hund du har, jag är helt hundgalen numera, jag bara ser hundar överallt, nu är det bara 3 veckor kvar tills våra 2 godingar kommer!

Att ha det gott sa...

Vad snygg du var
Är Ronja en softis??+

IngelaMollly sa...

Anna: Visst är hon? Vad är det för godingar som kommer? berätta! Och du tar väl kort?

Att ha det gott: Tack rara =) Jo, Ronja är en softie

Omentjej sa...

Underbart! Det var nära att jag också åkte till Vallby men det blev en blåsippspromenad på Lövudden i stället. Härlig söndag!

IngelaMollly sa...

Emma: Inte fy skam det heller, tänk om vi hade stött på varandra på Vallby, undra om vi hade kännt igen varandra? ;-) Såg du många blåsippor?

Omentjej sa...

Jag tänkte på det jag med. Jag tror nog att jag skulle ha känt igen dig. Och du kanske hade känt igen min klänning i alla fall (hade den nya vita med blommor, från myrorna). ;) Massor av blomster fanns det!

IngelaMollly sa...

Ja det hade vi nog! Låter som en underbar klänning, har jag sett den på bloggen?

Annie - PD sa...

Så härligt :) det är få saker som slår en fika i solen....

IngelaMollly sa...

Annie PD: visst är det väl svårslaget? =)