tisdag 28 april 2009

Dagens






Dagens outfit:
Topp Anna Larsson för Lindex
Byxor Sisters
Skinnjacka Flash
Bälte KappAhl
Ballerinaskor Vagabond
Armband Guldfynd
Idag har jag haft en grupp 6-åringar på besök på jobbet och de blev väldigt förtjusta i min tröja; speciellt flickorna som sa: ¨åh har du en prinsesströja! En sådan vill jag också ha¨.
De är för goa. =) Det var faktiskt medvetet jag valde den tröjan för jag har märkt att lite mindre barn lyssnar bättre när de har något detaljrikt att vila ögonen på.
Jag är fortfarande inte riktigt nöjd med bilderna, jag gillar mitt balkonghörn bäst så är det bara.

8 kommentarer:

Miss M sa...

Superfint Molly =) och vad pedagogisk du är som insett att barn tilltalas av färg och mönster (minsann inte alla som gör det:). Det är precis rätt approach om man vill öppna upp en diskussion med barn =)

Mollan70 sa...

Jättefin banner har du på bloggen.

Omentjej sa...

Mitt i prick som vanligt!! Jättesnygga armband, jag älskar pärlor!! Gulliga ungar, de är för härliga!

anna sa...

Håller med, kanonsnyggt!

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack! =) Och vilket fint beröm, jag suger åt mig =)

Mollan70: Tack=) Vad roligt att du tycker det =)

Emma: Tack snälla=) Visst är ungar underbara =)

Anna: Tack=)

Att ha det gott sa...

Men oj såå snyggt
jag tycker att dessa bilder är TOPPEN

Sara sa...

Sött halsband :) Letar efter nåt liknande.

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack snälla rara söta du =)

Sara: Tack =) Kolla de stora klädkedjorna eller Guldfynd ,jag tror du ska kunna hitta ngt liknande.