onsdag 22 april 2009

Mera ränder

H&M Divided 149:-
Ränderna är i lila, svart och turkosgrönt? Vad kallas färgen? Anyone?
Gina Tricot 149:-

H&M 98:- H&M ger just nu 10 % rabatt till Clubmedlemmar.
Gina Tricot 149:-
Den här skaffade jag för ett tag sedan och vet inte riktigt om den finns kvar?
Det finns så grymt mycket snygga ränder ute i butikerna just nu och randbegäret verkar aldrig ta slut! Ovan visas några randiga fynd (ber om ursäkt för de något suddiga versionerna!) jag gjort på sistone och jag blir onekligen på lite bättre humör när jag ser dem och alla glada färger. Idag har inte varit någon rolig dag och lunchen var allt annat än en höjdare. Jag brukar vara väldigt noggrann med vad jag ska äta och är som bebisarna dvs vill gärna äta var 4:e timme för att vara mätt och glad. På lunchen ryckte jag i desperation åt mig en liten Viktväktarlasagnelåda och det var ibland de bedrövligaste jag någonsin ätit! Det såg så oaptitligt och konstgjort ut och smakade bara vatten, blä! För att kompensera detta något glufsade jag i mig en stor chokladbrownie! Var det moi som skulle börja ett bättre och sundare liv!? Ingen träning blev det heller! Bottennapp ;-(

10 kommentarer:

Erika sa...

Randigt är snyggt!

Du får ta nya tag imorgon, nu vet du att du ska undvika viktväktarfärdigmaten =)

Omentjej sa...

Stackare, unna dig brownien & undvik skunklasagne! ;) Har köpt nån fryst pasta med köttfärssås en gång och det gör jag heller aldrig om, tror jag förstår hur din mat var. Blä. Hoppas du får en toppendag imorgon, kram sötis!

syren sa...

God morgon! Jag gillar randigt och har en hel del. Ha en fin dag.

Hanna sa...

Bara att ta nya tag idag. Tröjorna är jättefina.

anna sa...

Randigt är det bästa, jag gillar också randiga tröjor, man kan liksom inte ha för många!

Miss M sa...

Ah, fick värsta shoppingbehovet nu, jag ÄLSKAR ju också randigt som sagt :)Den kortärmade från Gina, vill ha me ha :/ *NU*. Måste till ett Gina snart :)

IRK, brukar också äta viktväktarluncher på jobbet, men lasagnen är vidrig. ett tips är dock deras Chili con carne *mums*

Anonym sa...

Jag har (efter flera års erfarenhet av deffande/dietande under tävlingssäsong) att bästa sättet att hålla vikten är att äta ofta, precis som du, men att låta bli lightalternativ och dylikt. Man lurar sig själv med att käka sånt, av "vanlig" icke-light mat hålls man längre mätt och behöver äta mindre mängder för att bli nöjd och belåten. Dessutom smakar "vanliga" maten bättre än lightalternativen!
Mvh, finska pinnen A

Att ha det gott sa...

Jag har gjort en vecko matsedel med bara nyttigt denna vecka
SUPER goda hittills

IngelaMollly sa...

Erika: Jag visst är det fint med ränder? Och tack =) Jag har tagit nya tag och går inte på viktväktarfällan en gång till ;-)

Emma: Tack sötnos! =) Det var precis vad jag behövde höra! =) Den var precis så läbbig som du kan föreställa dig - maten alltså ;-)

Syren: Ja vi är nog några stycken som gillar randigt! =)Ha en bra dag du med =)

Hanna: Tack=) Både för peppningen och berömmet!

Anna: Visst är det så? Lite farligt för jag vill i princip ha allt randigt jag ser! ;-)

Miss M: Jag veet! Har svårt att släppa tröjorna men jag kan ju inte behålla alla, eller?

Agneta: Vad spännande att du har tävlat i bodybuildning så du om någon vet ju detta och det är ju bara dumma fällor man går på med light och lättprodukter, eller hur?

Att ha det gott: Men vad spännande! Är det några recept man kan få ta del av? ;-)

Att ha det gott sa...

jag lägger in veckans matsedel såfår du säga till om du vill ha recept
kom på nu att du ville ha från förra matsedeln
Ska ordna med det