torsdag 2 april 2009

En trenchcoat och jag

har bekantat oss med varandra under en längre tid. Ömsesidigt tycke har uppstått helt enkelt.
Jag har särskilt uppskattat det söta prickiga tyget i fodret och den gulligt flickiga modellen. Idag hojtade trenchcoaten till mig: ¨jag är på rea, halva priset och jag är din enda storlek kvar¨! Naturligtvis inledde jag en dialog med plagget som övertygade mig om hur fullkomligt rätt det är med en trench i vår och i höst. Självklart kunde jag inte lämna denna söta sak ensam hängandes kvar i den stora affären....
Vad säger ni? Keeper?



7 kommentarer:

Nergårds-Emma sa...

Jag har ju en ny vårkappa i samma färg, och den trivs jag väldigt bra i. Behåll trenchen om den sitter snyggt!

Alexandra sa...

Jättesnygg :)

IngelaMollly sa...

Nergårds-Emma: Tack! Och precis vad jag ville höra! =)

Alexandra: Tack! =) Vad roligt att du tycker det.

Omentjej sa...

Klart det är en keeper! Jättefin och en klassiker som hör hemma i alla kvinnors garderober! ;)

IngelaMollly sa...

Emma: Tack för den! Det var precis vad jag ville höra =)

Pia Wester sa...

Behåll! Enkelknäppt trench är mycket finare och mer lättburet än dubbelknäppt. En klassiker!

IngelaMollly sa...

Free Fashion Pia: Tack, precis vad jag ville höra och dessutom av en sådan modekunnig person =) Jag är övertalad!