tisdag 28 april 2009

Nitleggings och nitarmband


Mitt nitarmband har kommit in igen


9 kommentarer:

Mrs J sa...

Som gammal pudelrockare är jag fortfarande barnsligt förtjust i nitar. Jag har iaf utvidgat musiksmaken, haha!

Det där nitarmbandet ska jag kika efter. Ska egentligen på bikinijakt, men jag måste nog få tröstköpa något kul också!?

Miss M sa...

Jga älskar nitarmband men är inte så förtjust i det på kläder. Måste dock säga att du är tiktigt snygg i dessa leggings Molls :)

anna sa...

Nitar är jättestort på skor även till hösten, kan jag informera om, så bara köp!

Evelina sa...

jag gillar
tyvärr blir det dåligt med shopping här nu
läkaren har förlängt min sjukskrivning till sista Aug och jag har ju ingen sjukpeng
Men är såååå sugen på lite nytt

Att ha det gott sa...

FÖRLÅT
nu vart det fel avsändare Det skulle vara jag
Jobbigt att dela dator

Anonym sa...

Snyggt med nitar, det går jag alltid igång på. Ett nitarmband till finns det alltid plats för! Och tack för tipset om 30% på Lindex, få se om samma villkor gäller också här på andra sidan viken.

Agneta

Nergårds-Emma sa...

Jag har inte köpt något med nitar. Men det är snyggt om det inte blir för mycket. Nitleggingsen är lagom nitade tycker jag! Du är supersnygg i dom.
Tack för den fina kommentaren. Jo, jag har sett dom vackra tavlorna. Jag älskar Skagenmålarna, speciellt Anna Ancher.
Kramar

IngelaMollly sa...

Mrs J: Oj då kommer du hitta mycket roligt ute i affärerna och armbandet är så billigt så det tycker jag du kan unna dig =)

Miss M: Tack gulliga! =) Klart tjejen ska ha ett nitarmband! =)

Anna: Tack för tipset! Dig kan man lita på i alla klädväder ;-)

Att ha det gott: Ingen fara! Jag har ju glömt att säga att det är jag flera ggr när jag har kommenterat hos dig ;-) Ja,att vara sjukskriven i dessa tider är inte roligt men drömma och önska och hoppas är ju tack och lov gratis =) Jag håller på dig! =)

Agneta: Tack och lov att det finns fler än jag som gillar nitar! =) Jag håller tummarna för att erbjudandet gäller även på andra sidan viken! =)

Nergårds-Emma: Tack gulliga! =) Jag tycker också det är snyggt i små lagom doser. Jag menade det, du är så himla fin och du har verkligen hittat en stil som passar dig grymt bra! =)

Bim HD sa...

Uff, de där leggingens vill jag ha OCH armbandet också...
Men, vad hjälper 30% osv när man fick 40öre i lön? Gubben har fått strax under 500 från a-kassan och räkningarna hopar sig... Alltså, jisses vad jag är kul just nu, hrm... less, på det mesta eller?
Må så grankott...