torsdag 2 april 2009

Solen och barndag

vår på balkongen
Idag lyser solen med sin frånvaro men den kanske tittar fram så småningom; det heter väl inte ¨aprilväder¨ för inte? ;-)
Vi har i alla fall fått lite vårfint på vår balkong med små söta penséer, tänk vad så små blommor kan pigga upp humöret! =)
När vi flyttade upp från Göteborg till Västerås fick jag lära mig the hard way att det inte gick att plantera penséer lika tidigt här; ni vet växtzoner och det där men nu hoppas jag att våren är här för att stanna. Ingen frost nu!
Idag är det utbudsdag med barnteaterföreställningar för hela slanten. Det brukar vara så roligt, då älskar jag verkligen mitt jobb! Ha en bra dag så länge.

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Låter som en bra dag

Miss M sa...

Vi planterade också penseér i går *så fint*
Idag blir det IKEA *wihaaa* och handlande till trädgården :)
Du får följa me nästa gång ;)

Omentjej sa...

Låter härligt! Min dag ordnade till sig efter en jobbig start. :)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, det har varit en inpirerande och bra dag, dessutom har jag gjort ett reafynd igen ;-)

Miss M: Visst blir det fint med penseér? Och that's a promise, ok?

Emma: Ja en positiv dag skönt att det blev bättre för dig =)