fredag 17 april 2009

Fredag tack och lov!

Äntligen fredag, härligt! Jag jobbar iofs i morgon lördag men jag får i alla fall sovmorgon och jag behöver verkligen sooova, är så trött för jag sitter uppe alldeles för länge på kvällarna/nätterna, varför gör jag det?
Idag kommer äntligen Monsieur A. hem igen, Lycka! =)
Så här på fredagen antar jag Alexandras 5-lista:

5 accessoarer
1. Guldfotlänk. 2. J Dauphin armband svart/guld Nelly 3. House of Natalia guldhalsband 4. Broadwaysilverarmband M 925 5. Solglasögon
5 plagg 1. Klänning med fjärilar 2. Marin sailorkavaj med guldknappar 3.Vit kavaj 4. Rutig långskjorta 5. Bikini
5 skor 1. Bruna sandaletter med kilklack 2. Svarta kilklacksboots 3. Ballerinaskor. 4. Marin/Svarta sandaler med guldnitar 5. Svarta Converse
5 skönhetsprodukter 1. Biotherm foundation med solskyddsfaktor 2. Lancome brun utan sol 3. Clinique aprikosfärgat läppglans 4. Rött nagellack till tårna 5. Clinique solpuder
5 bloggar
Tycker inte egentligen om att rangordna på det här viset, känns som i gympan när jag var ung. Läser och tycker om många bloggar så jag väljer helt enkelt mina trognaste och de jag följt från början:
1. Att ha det gott
2.
Miss M
3.
Om en tjej
4.
Käthe
5. Alexandra
Naturligtvis har min kära Mamma en alldeles speciell plats =)

Nu utmanar jag alla er som läser min blogg.

5 kommentarer:

Miss M sa...

Hoppas jag misstolkat och att Miss Molly inte är sur på mig :/

Nåja, antar utmaningen OCH tack förretsen för att jag är med på din lista =)))

Att ha det gott sa...

gULLE dig
Har du sett Odd Mollys fjärils klänning??
Tänkte tipsa om den
TREVLIG FREDAG

IngelaMollly sa...

Miss M: Här har vi ett tydligt exempel på hur skrivna saker så lätt kan missuppfattas; jag är absolut inte arg på dig utan var arg på mig ;-) Förlåt om du tolkade det så ;-) Och det är självklart att du är med på min lista! =)

Att ha det gott: Du är gullig och rar och... Tack för tipset! Den har jag missat, du är världsbäst på tips =)

Omentjej sa...

Tjoho tack för att jag fick vara med på din lista! Jag antar utmaningen!

IngelaMollly sa...

Klart att du ska vara med! =) Kul! =)