lördag 25 april 2009

Lördag, bröllop & student

Härligt med ledig och solig dag och oj vad jag har sovit den här morgonen! Har varit så trött de senaste veckorna så det var verkligen skönt att komma ikapp lite. Det kanske var frustrationen av fortfarande försvunnen cykel som gjorde att jag sov extra bra? Nä skämt åsido; vad ska man göra med tonåringar ibland? Jag tar tacksamt emot förslag! ;-) Nu väntar snart en runda på sta'n och fika med vännen M. Jag måste börja leta på allvar i affärerna nu för jag ska snart på bröllop och så tar min förstfödde son studenten! Hjälp! Det slår mig plötsligt hur mycket jag har att göra inför den dagen! Jag har ju spanat in den ljuvliga fjärilsklänningen som Mandel har men jag är så tveksam till om man kan ha så mycket vit bakgrund på ett bröllop och passar den till studenten? Eller ska jag leta vidare? Och så tillkommer ju skor,väska, kavaj eller sjal. Jag tar tacksamt emot tips om ni sett något som jag har missat?

Bild från Mandel

7 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Den klänningen är riktigt fin
Jag tycker inte att det blir för mycket vitt
Matcha med färg på accessoarerna
Det blir kul med ett barnbarn till Denna kommer att bo närmast också

Daniel sa...

Klart du kan ha den! Så sommarblommigt och nätt!

Erika sa...

Den klänningen är jättefin, älskar fjärilar!
Du kan köpa den ändå och ha den till sommaren =)

anna sa...

jag gillar den klänningen, tycker absolut du kan ha den. Skor och väska är ju halva klädseln, tycker jag, men så är jag ju besatt av dessa ting också!

Omentjej sa...

sTill studenten kan du absolut ha den! Till bröllop funkar den nog också, det har blivit ganska vanligt med vita mönstrade klänningar tycker jag mig ha märkt. =) Go for it!

Miss M sa...

Tack för att du var inne och höll tummarna och brydde dig Molls *det uppskattas mer än du tror* =)
Hon är i alla fall här nu =)

Tror att fjärilsklänningen hade varit urläcker på dig vännen :)

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack för rådet som jag verkligen tog till mig =) Vad underbart roligt att få ett barnbarn som bor nära dig =)

Daniel: Tack för rådet som jag verkligen lyssnar på =)

Erika: Jag älskar också fjärilar och nu har jag beställt den för jag kan ju ha den hela sommaren lång!)

Anna: Tack för rådet som jag lyssnar på!=) Jag håller med om skor och väska! =)

Emma: Tack för rådet som jag verkligen tar till mig!=) Jag tror du har mycket bättre koll på bröllopsklädsel!=)

Miss M: Det är självklart för mig, jag bryr mig om dig!=) Underbart att hon är här och att allt gick bra!=)Jag har beställt klänningen nu för det är självklart att jag lyssnar på dig!=)