lördag 25 april 2009

Dagens

Dagens outfit:
Klänning Vila
Tights H&M
Ballerinaskor Vagabond
Silverhalsband med turkos sten Guldfynd
Nitarmband Lindex
Silverarmband Hallbergs
En lätt creapy bild jag bjuder på i dagens idag, det ser ut som om jag inte har några ben men klänningen måste ha blåst upp precis när kortet togs antar jag...
Tusen tack för alla råd med fjärilsklänningen.Det kanske är någon gammaldags etikettregel det där med att man inte ska ha vitt på bröllop men den här klänningen har ju så mycket färger på fjärilarna. Jag har i alla fall beställt den nu, hoppas så att den funkar!

10 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Jag skulle just tipsa dig om en som finns på kapp ahls sida
Den har också fjärilar men den på Mandel är jättefin
Vilken jättefin klänning Härligt blå

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack för berömmet och för tipset! =) Jag ska kolla in den på Kappahls sida också.

Bim HD sa...

*ler*
Det är ju bara bruden som får ha vitt på bröllopet, jö... anledningen minns jag inte just nu, hm... Men, säkerligen något gammalt, eller? Hm, normalt gifte de sig ju i svart om man inte var högre stånd förr... innan dess då? Då var det nog inte så noga. Undrar när det där kom... dock ska bruden som sagt var vara den enda som bär vitt på bröllop... Finns något mer om färger också - googla kanske innan? ;)
Må så grankott... hm, något man bör tänka på själv kanske - ska på bröllop ev i juni...

anna sa...

den klänningen skulle sitta som en smäck på mig med, kanonfin. Får nog ta en tur till vila när jag kommer hem.

Miss M sa...

Definitivt den snyggaste dagens någonsin =) vilken foxy lady du är Molly :)

och fjärilsklänningen kommer att var urfin på dig =)

IngelaMollly sa...

Bim HD: Precis det jag har hört också; att man inte får konkurrera med bruden...Men jag trodde att denna klänningen kanske var ok? Eller?....

Anna:Ja visst är den fin? Tror den finns i korallrött och svart också. Om du inte hittar den i Vila affären så har Mandel den på nätet.

Miss M: Tycker du verkligen det? Vad himla rar du är =) Jag var inte så nöjd med det kortet och drog mig faktiskt för att lägga upp det ;-)

Nina - Glamourmamman sa...

Himla fin klänning!! Önskar dig en skön söndageftermiddag :-)

IngelaMollly sa...

Nina: Tack! =) Jag önskar dig detsamma! =)

Omentjej sa...

Toppensnygg outfit och vad kul att du beställt fjärilsklänningen!!

IngelaMollly sa...

Emma: tack=) Ja, jag hoppas så att den blir bra.