söndag 19 april 2009

Dagens






Nyss hemkommen från träning på Friskis där jag gjort situps till Falling down med Scarlett Johansson från en av mina absoluta favoritfilmer Lost in translation har ni inte sett den så rekommenderar jag er verkligen att göra det, en helt underbar film som jag sett flera ggr. Det var verkligen en positiv upplevelse att höra Scarlett sjunga också; jag ska erkänna att jag var skeptisk men hon fick i alla fall mig på fall.
Dagens outfit:
Denimleggings m dragkedja Pieces
Topp Vila
Linne Only
Halsband m hjärta i Muranoglas + armband m silverhjärta Guldfynd
Skor Converse

8 kommentarer:

HannahSthlm sa...

Va fint! Gillar verkligen ditt armband:)!

Att ha det gott sa...

Jag måste skaffa mig ett par demin läggings

IngelaMollly sa...

HannahSthlm: Tack snälla! =)

Att ha det gott: Ja det tycker jag du ska göra, de är vansinnigt sköna och finns ju att få tag praktiskt taget överallt just nu.

Hanna sa...

Fin outfit!

IngelaMollly sa...

Hanna: Tack =)

Bim HD sa...

Snyggt!!!
Hm, skulle behöva ett par converse... Men, vita - som jag ju såklart vill ha - minst praktiska som finns kanske. Hm, och just nu... Köpstopp, suck. Kängor ett par månader till? Men, drömma kan man ju...
Må så grankott...

Frilly Things/ Nergårds-Emma sa...

Åh, så snyggt det var! Jag har ett par rosa converse men tycker att dom tyvärr har blivit dassiga och solblekta. Använder dom aldrig längre.

IngelaMollly sa...

Bim HD: Tack=) Det finns snygga kopior har jag sett lite varstans och så kan man fynda bland modebloggarna som jag gjorde med dessa rosa converseskor ;-=

Nergårds-Emma: Tack, det värmer! =) Testa att tvätta de rosa skorna det kan funka och rosa är ju så ljuvligt fint på dig =)