torsdag 2 april 2009

Fredag och övergiven

Såå skönt med fredag! Den här helgen ska jag bara försöka vara och koppla av. Är fortfarande sliten, hängig och gå och drar på den envisa förkylningen...;-( Nu vill jag bli pigg, alert och börja att träna igen! Jag klättrar nästan på väggarna nuförtiden när jag inte kan träna. Någon som känner igen sig?
Idag åker Monsieur A och garcon H till London & Manchester på en kombinerad fotbolls- och pappa/son resa. GarconV lär inte spendera så mycket tid med sin gamla mamma så det betyder att det blir jag och Ronja kvar. Hmm vad ska jag äta, vad ska jag titta på? Förslag? Den som lämnar det bästa förslaget innan kvällen vinner de här örhängena från Pieces och en pocketbok.

7 kommentarer:

Miss M sa...

Åh, vad kul med tävling :) Don´t worrie, Miss M to the rescue :=)

Malins ûbergoda kycklinggryta!

*kycklingfile 3 st
*2 burkar creme fraiche
*2 burkar creme bonjur grekisk vitlök
*2 paprikor, stora, en röd och en gul
*1 gul lök

Bryn kyklingfile, släng i strimlad paprika och lök. Häll i creme fraiche och creme bonjour ost. Låt det koka samman ca 10 min.

Ha till potatiskroketter och en blandad sallad :)

Supermums!
Tips, det är tom godare dagen efter så gör mycket :)

Film; hyr SINGLES, en sån feelgoodfilm :))))

Ha en underbar kväll!

*KRAM*

Att ha det gott sa...

De var fina
Här har dotter åkt på Innebandy cup till Örebro så det är bara gubben och jag i helgen

IngelaMollly sa...

Miss M: You´re the winner! Härligt förslag! Ska testas! Fast det är det där med kycklingen då...vågar man?
Hoppas du får en härlig kväll oxå!

Att ha det gott: Hoppas ni får det riktigt skönt och mysigt.

Miss M sa...

YES! I´m the winner :)))))
Tack sötnos :)

IngelaMollly sa...

Klart du är the winner! Tack själv sötis =)Du glömmer väl inte att mejla adressen?

Omentjej sa...

Låter underbart! Visst är det skönt att få vara för sig själv? Fast jag är inte lite avundsjuk på A & H (Albert & Herbert? ;) som är i mitt älskade Storbritannien! Hoppas du har en riktigt mysig fredagskväll! Kram!

IngelaMollly sa...

He he he Abbe o Hebbe =) Det hade varit kul...Jag är oxå grymt avundsjuk ska du veta. Hoppas du får en skön kväll oxå. Kram!