onsdag 15 april 2009

Dagens igår



Lite halvtrött och ihopsjunken efter lång dag och hård träning lite suddigt är det också men men . Det kanske redan framgått att jag är lite otålig som person, fort ska saker fungera. Jag och läsa manualer lugnt och metodiskt, näe. ;-)
Den här favoritklänningen hade jag nästan glömt bort när jag såg söta Anna i sin.
Klänning Lindex
Jeansskjorta H&M jättegammal!
Strumpor Lindex
Boots med kilklack Din sko
Halsband+armband present Dubai
Nitarmband Chique
Jag saknar mina MCBoots! Är det för varmt ha dem fortfarande?

9 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Vilken superfin outfit

Omentjej sa...

Ojoj vilken klänning! Vill ha! =)

Miss M sa...

Åh, shit va snygg du var i det =)
Tummen upp dubbelt idag vännen =))

Pia Wester sa...

Asnajs!

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Tack =)

Emma: Visst är den fin? Köpte den tidigt i höstas...

Miss M: Tack=) Suger åt mig.

Free Fashion Pia: Tack =)

Annika sa...

Den här outfiten passade dig jätte bra, superfin är du!

Frilly Things/ Nergårds-Emma sa...

Den klänningen är ljuvlig! Ångrar att jag inte köpte den :-)

Eva Agnes sa...

Jättesöt är du i de här kläderna. Mycket gulligt.
Men tänk på bakgrunden. Jag kan se både små betongkrokar och sladdar.... hmmm
Nu är jag jättetråkig. Jag vet.
Men det blir snyggare med en ren bakgrund.
Kramar Eva Agnes

IngelaMollly sa...

Annika: Tack=) Vad glad jag blir! =)

Nergårds-Emma: Visst är den? Jag hade nästan glömt bort den dessutom ;-)

Eva Agnes: Tack och jag veet! =)