onsdag 1 april 2009

De är här nu! =)

De underbara raringarna som jag har spanat in, nästan drömt om och tjatat om här . Av någon anledning har Vagabondaffären i Västerås eller andra skoaffärer som säljer märket inte köpt in denna underbara kreation och i Webbutiken var den slut. Men så tipsade gulliga Camilla om att de hade fyllt på med storlekar och då slog jag till snabbt som en ödla. Jag är ju väldigt förtjust i kombinationer där romantiskt möter det lite tuffare och här möts båda stilarna på- enligt mig-ett perfekt sätt! I'm in loooove!

Bild från Vagabond

Det ska vara jag till att ägna ett helt inlägg åt skor, min man och mina söner brukar muttra att jag inte behöver några mer skor eller smycken! Av någon konstig anledning är det så gott som alltid svarta skor jag köper också;-) Jag har också gjort ett stort och dyrt förlustköp idag men det tar jag i ett annat inlägg och det är tyvärr inte ett aprilskämt ;-(


5 kommentarer:

Camilla sa...

Jag har gått runt i mina nu i 2 dagar i rad, älksar dem!

Att ha det gott sa...

Åhh Jag såg dem hos Camilla
De ser jätte fina ut

Miss M sa...

Supersöta. Älskar också när det romanriska möter det rockchica :)
Haha, känner igen det där, nästan enbart svarta skor, många skor och vill ha FLER skor och en sambo som inte förstår ;)
han tycker att det räcker med ett par man går i tills de ramlar ihop *dah* ;)

Pia Wester sa...

Vagabond äger!

IngelaMollly sa...

Camilla: Jag gick med dem hela kvällen igår och älskar dem oxå! =)

Att ha det gott: Ja de är verkligen jättefina och sköna.

Miss M: Visst är de söta? Och that makes two of us! ;-)

Free fashion Pia: Så sant som det är sagt!