tisdag 21 april 2009

Men nu får det väl ändå vara slutsnaskat?!

Hjälp! Jag vet inte vad som har farit i mig? Jag har flippat ur totalt med sötsnaskandet inser jag bara när jag tittar på bilderna på bloggen! Jag är ju så medveten om att jag lätt fastnar i sockerfällan och att jag har en släng av sockerberoende. Ändå är det som om jag bara stänger av, släpper alla spärrar och bara frossar. Resultatet kommer som ett brev på posten med härliga valkar i midjan etc etc etc. Man kan tycka att jag borde vara smartare inför ¨lättklädda¨ tider som ligger och väntar runt hörnet men inte ja inte, nej nej! Någon som känner igen sig?

Men nu får jag försöka ta mig i kragen och kanske beställa de här söta sakerna att titta på och använda i stället för att äta! =)
Nu ska jag snart iväg och träffa underbara vännen H så här mitt i veckan. Det är vardagslyx =)

Bild från Accessora
Söta armband i läckra färger som inte går att äta.

Läckra färger att ha på kläder istället för att stoppa i sig

7 kommentarer:

Miss M sa...

Håller med, behöver också sluta snaska *suck* Vi får peppa varandra =)

Du har en utmaning hos mig =)

Nina - Glamourmamman sa...

Tack så mycket för kramen, den behövdes verkligen idag... Ha en fin kväll!

IngelaMollly sa...

Miss M: Vi stöttar varandra i vått och torrt! =)

Nina: Jag menade det verkligen och hoppas du kan finna lite stöd av dina nära och kära.

Att ha det gott sa...

Jag känner igen mig
Tyvärr

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, visst är det lite trist? Bara man inte går till överdrift åt något av hållen ;-)

syren sa...

God morgon! Skulle med behöva sluta med godis.Ha en fin dag.

IngelaMollly sa...

Syren: Skönt att man inte är ensam om sina småbekymmer ;-)