lördag 25 april 2009

Sköna söndag



Bild från Syren

Syren vill lära känna sina bloggläsare och har därför bett oss fylla i denna lista:

Namn: Molly
Vad jobbar du med? Barnprogramsansvarig bibliotekarie och barnboksrecensent
Var bor du? Västerås
Vilken hobby har du? böcker,tidningar,kläder,träning, familj och vänner, mat m.m
Smultronställe? Grimsholmen utanför Falkenberg
Vilken favoritartist har du? U2, Coldplay,Håkan Hellström,Marit Bergman m.m m.m
Vilken är din favorit mat? Ceasar sallad
Vilket är ditt favoritplagg? Klänning
Viktigaste lärdom? Carpe diem
Vilken valborgeld brukar du besöka? Stora torget i Västerås
Vilken är din favorit bland vårprimörerna? Färskpotatis
Vad är vårmode för dig? Lätta och tunna kläder, pastellfärger,sandaler och tygskor

Nu skulle jag bli jätteglad om ni som läser min blogg gör detsamma. Kommentera här så jag vet om ni har gjort det. Ser framemot att få veta lite mer om er =)

11 kommentarer:

Miss M sa...

Så klart jag har gjort det, jag ÄLSKAR ju listor =)

Anonym sa...

Tänka sig, du har samma "motto" som jag: carpe diem eller med andra ord; seize the day, som jag brukar använda oftare.
Tycker det är viktigt att våga leva i ögonblicket och ta vara på varje dag.
Finska pinnen A

IngelaMollly sa...

Miss M: Underbart! Dig kan jag lita på! =)

Agneta: Vad roligt! Inte så konstigt i och för sig, vi verkar ju ha samma goda smak ;-) och ja det är superviktigt att leva i ögonblicket istället för att titta bakåt eller att redan befinna sig i framtiden.

Sara sa...

Jag skriver en lista på en gång :)

IngelaMollly sa...

Sara: Åh vad kul! Jag tittar in snart hos dig =)

Att ha det gott sa...

vilket underbart jobb du verkar ha
Jag har alltid läst massor för mina barn
och sjungit fast det låter illa

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Ja, det är väldigt roligt och inspirerande. Huvudsaken är att du läser och sjunger för barnen och jag har svårt att tänka mig att det låter så illa som du säger ;-)

Omentjej sa...

Oj, glömde jag skriva att jag svarat? För det har jag ju såklart!!

IngelaMollly sa...

Emma: Tack=) Jag har sett din lista, jättefin =)

syren sa...

Trevligt att läsa och få veta mer om dig.

IngelaMollly sa...

Syren: Ja och tack detsamma =)