onsdag 29 april 2009

Valborgserbjudande

Oj vad hektiskt det blev idag med att försöka hinna med så mycket förberedelser inför morgondagen då vi ska ha gäster. Det ska bli jättetrevligt men för oss är det alltid stressigt med att ha besök på en vardag då man jobbar, därför har jag valt säkra och lätta kort att bjuda på; den frysta cheesecaken står redan i frysen och väntar den är så grymt god! Hojta till om någon vill ha receptet på den fast de har väl de flesta, eller?
Den här klänningen skulle gärna vilja flytta in i min garderob
likaså den här
Bilder från Free fashion

Nu lite fikamys och qualitytime med goda vännen L. Mina nära vänner ger mig så otroligt mycket energi därför prioriterar jag att träffa dem så mycket jag bara kan för jag blir så glad och uppåt av det likaså av kontakten med er härliga bloggvänner! =)

7 kommentarer:

Omentjej sa...

Åh detsamma Molly! Jag är så glad för er! Jättefina klänningar, tror minsann att det blir ett besök hos Pia nu! =)

Erika sa...

Den där randiga är snygg!

Cheescaken låter god och jag har faktiskt inget recept så jag tar det gärna =)

Sara sa...

Snygga klänningar, speciellt den randiga! Somrig och fin.

Jag har inget recept på cheescake. Det låter gott... tar den lång tid att göra?

Trevlig valborg :)

Att ha det gott sa...

Jag hojtar till
Vill gärna ha receptet

Omentjej sa...

Lägg gärna ut receptet på bloggen!!

Pia Wester sa...

Bra inlägg Molly ;-)))

Glad Valborg på dig!

IngelaMollly sa...

Emma : Me too! =) Ja kolla in hon har verkligen hur mkt fint som helst!

Erika: Visst är den fin? Receptet kommer i morgon. =)

Sara: Ja visst är den? Receptet kommer i morgon =) Önskar dig en riktigt skön valborg!

Att ha det gott: Bra =) Kommer i morgon! =)

Emma: Will do! Kommer i morgon =)

Free Fashion Pia: Inte så tokigt va? Trevlig valborg tillbaka! =)