lördag 25 april 2009

Räkmacka och latte

Jag är väldigt konservativ med vad jag stoppar i mig. Till viss del har det säkert att göra med att jag är överkänslig mot en herrans massa saker. När jag hittar något jag gillar tröttnar jag sällan. Detta gäller mat,dricka, bröd, godis, dricka, vin osv. Till en av mina klara favoriter hör räkmacka och latte som jag har njutit av idag och myst med min underbara väninna M. Det var strålande sol, massor med folk och riktig sommarstämning på sta'n idag, härligt! Vad har ni gjort? Någon som har badat? ;-)

7 kommentarer:

Bim HD sa...

Åh, jag vill ha räkmacka, nu!!! Eller kanske imorgon känns bättre ang mattider? :D Hm, har nog inga räkor hemma, synd. Annars vore det kanske läge? Kaffe, med räkmacka på altanen? Eller, kanske kallt, brrr...
Må så grankott...

Sara sa...

Åh, räkmacka som är så gott :)
Nu blev jag riktigt sugen!

Miss M sa...

Vilken smarrig räkmacka *så sugen jag blev nu* =)

Att ha det gott sa...

Åh så gott det såg ut
Hoppas att du får en FIN SÖNDAG

IngelaMollly sa...

Bim HD: Ja visst drömmer man väl ofta om en räkmacka? Därför vill det till att njuta när man väl har en framför sig ;-)

Sara: Visst är det supergott? Jag blir också sugen när jag ser bilden ;-)

Miss M: Den var riktigt riktigt smarrig, vill ha den nu med! ;-)

Att ha det gott: Åh den var så god, vill ha en nu med! ;-) Hoppas att du också får en riktigt bra dag!

Erika sa...

Badat!? Brrrr, nej inte än på ett par månader =)

IngelaMollly sa...

Erika: Nej, det är aningen för kallt fortfaande va? Jag har sett folk som har badat i helgen, helt otroligt!