tisdag 7 april 2009

Vårdans


Det är väl ingen hemlighet att jag gillar Marit Bergman? Jag gillar hennes musik skarpt och dessutom tycker jag hon har en otroligt snygg och unik klädstil. Hon personifierar verkligen hur roligt och individuellt mode kan vara. Idag när solen strålar och min man och son äntligen kommer hem igen så känner jag för att dansa runt på gatorna på samma sätt som hon och Cecilia Nordlund gör i Adios amigos . Kolla in Marits klänning också, underbar! Tänk vad roligt det skulle vara att handla mat om man fick dansa runt på samma sätt med en väninna! =) Eftersom det här ju är min blogg får jag väl skryta lite till med att min bror även ligger bakom den här videon =)

4 kommentarer:

Att ha det gott sa...

Ja hennes klänning var verkligen fin
Jag har inte lyssnat så mycket på henne kanske skulle göra det nu

Nergårds-Emma sa...

Roligt att dom äntligen kommer hem idag :-)
Jag förstår precis vad du menar att det gjorde dig gott att komma ut bland folk. Jag känner mig så ensam ibland att jag håller på att bli tokig. Dock är det ändå mycket bättre sedan vi flyttade hem till Halmstad.
Kramar

Miss M sa...

Tack söta du för paketet på posten :)))))

IngelaMollly sa...

Att ha det gott: Visst är den fin? Ja, lyssna på hennes musik. Den är bra och hon är mångsidig som artist tycker jag.

Nergårds-Emma: Ja, nu känns det som om allt är som det ska! =) Jag förstår precis din känsla för så kände jag. Så jag håller tummarna hårt för dig!=)Kram.

Miss M: You're welcome. Hoppas du gillade?