tisdag 7 april 2009

Dagens




Dagens outfit:
Topp, kavaj och chinos Gina tricot
Skor Converse
Halsband och guldarmband present från Dubai
Blåsvart och turkost armband House of Natalia
Ring Guldfynd

Jag vet inte vad det är med mig just nu men jag tycker inte att jag har någonting att sätta på mig och det vet jag ju att jag har.... Varje dag är jag längst in i garderoben och rafsar och rotar och känner mig superstressad för att jag inte får till någonting. Har det att göra med skiftet mellan vinter och vår? I alla fall håller jag med Free fashion Pia att då är det Back to basics som gäller. Ett säkert kort. Vad tycker ni?

3 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Vilken fräck T-shirt med ansiktet på....
Gillar den jättemycket.
Stora kramar
Eva Agnes

Att ha det gott sa...

Jag håller med
Jag känner likadant
Fin är du iallafall

IngelaMollly sa...

Eva Agnes: Visst är den fin? Reafynd 49:-=)

Att ha det gott: Ja jag gillar också den. Tack snälla =)