söndag 26 april 2009

Fin tröja

Den här tröjan har jag gått och gluttat på hur länge som helst. Nu har jag vunnit den i en tävling hos Miss M! Tävlingen gick ut på att man skulle berätta om en sak som man önskar ogjord i sitt liv och att motivera varför. Jag skrev om att jag ångrar att jag inte åkte hem från USA och sa farväl till min mormor Molly när hon låg på sin dödsbädd, något jag ångrar för resten av mitt liv.
Inte illa att vinna en sådan tävling av en lärare! ;-) TACK gulliga Miss M! Jag är såå glad! =)

9 kommentarer:

Miss M sa...

Det är du så värd vännen =)
Men "inte illa att vinna en sån tävling av en lärare" *hmmmm* ;) väljer att ta det som en komplimang =)

Att ha det gott sa...

GRATTIS
Den är ju jättefin

IngelaMollly sa...

Miss M: Tack! =) Det är klart att det är superbra beröm vännen! Du har ju superkoll! =)

Att ha det gott: Tack! =) Ja, visst är den fin? Jag är så glad! =)

Miss M sa...

Åh vad snygg du är på din nya bild Molls :=

Erika sa...

Grattis till vinsten!

Sv.Skulle gärna komma och åka en sväng med båten och dig till sommaren =D

Käthe sa...

Grattis!! Jag har en sådan och är så nöjd med den. :)

IngelaMollly sa...

Miss M: Men tack! Va go du är! =)

Erika: Tack snälla! =) Du är så välkommen! =)

Käthe: Tack snälla! =) Ja jag vet, hoppas jag blir lika snygg i min som du är i din ;-)

Omentjej sa...

Grattis!! Rörande motivering, förstår att det känns jobbigt. Kram snygging!

IngelaMollly sa...

Emma: tack =) vad himla gullig du är! =)